صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت نماسنگ 3 خواب مستر در شمال

خرید ویلا فلت نماسنگ 3 خواب مستر در شمال

404
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 21005
زمین
250 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نماسنگ 3 خواب مستر در شمال

سلام عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان محترم عزیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در این پست قصد داریم تا یک دستگاه ویلای فلت نماسنگ 3 خواب مستر در شمال را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

این ویلای فلت نماسنگ، در شهر آمل بنا شده است؛ ویلاهایی که در شهر آمل بنا می شوند، به دلیل دسترسی آسان شهر آمل به جنگل، جنگلی محسوب می شوند؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این شهر گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 این ویلا به صورت فلت طراحی شده است؛ ویلاهای فلت دارای ساختار ساده می باشند؛ به دلیل داشتن ساختار ساده، قیمت این نوع ویلا نیز نسبت به سایر ویلاها همچون نیم پیلوت، دوبلکس، تریبلکس و فورلکس، کمتر می باشد؛ به همین دلیل، افرادی که قصد خرید ویلا ارزان را دارند، این نوع ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب می کنند.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلای جنگلی، 250 متر زمین دارد که 140 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمامی آن ها مستر و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ به دلیل وضعیت بد اقتصادی، امروزه افراد زیادی به دنبال خرید ویلا اقساطی هستند؛ چنانچه شما هم از این دسته افراد هستید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد؛ چنانچه از این ویلا خوشتان نیامد و به دنبال ویلاهای اقساطی دیگری هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای اقساطی که در سایت رویال ویلا برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم، دیدن نمایید.

 یکی از مزیت های برجسته این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ ویلاهای شهرکی، به ویلاهایی گفته می شود که در یک محیط کاملا محصور شده، همراه با نگهبانی و دوربین مداربسته بنا شده باشند؛ همانطور که گفته شد، یکی از نکات مثبت ویلاهای شهرکی، امنیت بالای آن به واسطه نگهبانی و دوربین مداربسته می باشد؛ پس اگر شما عزیزان هم قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 نمای مدرن سنگی این ویلا، زیبایی آن را چندین برابر افزایش داده است؛ خرید ویلا نما مدرن امروزه به دلیل ساختار و طراحی زیبا، یکی از مهم ترین گزینه های خریداران است.

دکوراسیون و متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و بی نقص می باشد.

آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه 1، هود و گاز رو میزی است؛ اتاق نشیمن دارای تی وی باکس می باشد که با کاغذدیواری تزئین شده است.

 

شما دوستان عزیز و بزرگوار، برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر بمانید تا کارشناسان ما با شما تماس برقرار نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 21005
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره