صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا دوبلکس لاکچری با سونا و جکوزی سعادت آباد نور

ویلا دوبلکس لاکچری با سونا و جکوزی سعادت آباد نور

1148
فروخته شد
قیمت
2,800,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10238
زمین
300 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا دوبلکس لاکچری با سونا و جکوزی سعادت آباد نور

 

با سلام و خداقوت خدمت تمامی همراهان رویال ویلا؛ امروز قصد داریم که یک دستگاه ویلای لاکچری زیبا را به شما معرفی کنیم.با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل این ویلا را دریافت نمایید.


در ابتدا می خواهیم بگوییم که یکی از مناطق برند و معروف در شمال به خصوص حومه نور منطقه سعادت آباد میباشد سعادت آباد در مسیر جاده آمل به چمستان واقع است که حدوداً در ۱۷ کیلومتری از مرکز آمل به تابلوی امیرآباد می‌رسید با ورود به روستای امیرآباد به روستای کچله و در نهایت به سعادت آباد خواهید رسید.

منطقه برند سعادت آباد در چند سال اخیر؛ دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است تغییراتی که موجب گردیده تا ویلاهایی که در این منطقه ساخته می شوند باید در رنج و معیارِ ویلاهای دیگر؛ ساخته شود، شهرک های بسیار مجلل و گران قیمت با موقعیتی متفاوت که متاسفانه هر چه زمان می گذرد این فضای جنگلی کم و کمرنگ تر خواهد شد ولی در کل؛ منطقه برند سعادت آباد از جمله مناطق شمالی است که بر اساس اصول مهندسی و شهرسازی به یک منطقه بسیار زیبا و مجلل تبدیل گردیده است که روی صحبت امروزمان راجع به یکی از ویلاهای دوبلکس بسیار زیبا و شیک در این منطقه برند می باشد.

در منطقه برند سعادت آباد؛ امروز، قیمت زمین حدوداً از یک میلیون و سیصد شروع می‌شود و تا ۴ میلیون تومان هم می‌رسد و قیمت ویلا ها در این منطقه از از ۷۰۰ میلیون شروع و تا ۱۸ میلیارد تومان خواهد رسید که عموماً برای ویلا های دوبلکس؛ از ساده‌ترین نوع دوبلکس با شروع قیمتیه یک میلیارد آغاز می گردد؛ که این ویلای دوبلکس زیبا با نمای تماماً سنگ دارای سونا و جکوزی بسیار شکیل و مهندسی سازی نیز می‌باشد که ۳۰۰ متر زمین و ۳۰۰ متر بنای ساخت برای این ساختمان تدارک دیده شده است با چهار اتاق خواب مستر.

 

این ویلای دوبلکس زیبای ۴ خوابه با کلیه انشعابات و الزامات متصل در سال ۱۳۹۸ در مازندران نور؛ منطقه برند سعادت آباد؛ بنا گردیده و با شرایط نقد و اقساط به فروش میرسد.

 

امکانات و مشخصات این ویلای دوبلکس لاکچری:

مشخصه ملک : دوبلکس,لاکچری

نمای ساختمان : سنگ

مشاعات : سونا,جکوزی

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,جکوزی

نوع دیوار : گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,شومینه,کمد دیواری,باربیکیو

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی  | مشاهده و خرید ویلا شهرکی

برای خرید ویلا دوبلکس  و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.

برای مشاوره در مورد خرید ویلا لوکس در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.

کد 252

 

مشاهده و خرید ویلا لاکچری دیگر در شمال؛ کلیک نمایید.

 مشاهده و خرید ویلا سعادت آباد دیگر در رویال ویلا


محدوده آدرس: سعادت آباد
  • کد ملک 10238
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره