صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا ارزان قیمت شهرکی در گلان آمل

خرید ویلا ارزان قیمت شهرکی در گلان آمل

993
فروخته شد
قیمت
550,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10461
زمین
220 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا ارزان قیمت شهرکی در گلان آمل

 

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال؛ عبارتی که امروزه از نظر قیمتی، با ماه های قبل تغییر یافته است در صورتی که در سه ماه اخیر؛ به ویلا های زیر ۳۰۰ میلیون تومان ویلا های ارزان قیمت می گفتند ولی حال به ویلا های زیر ۵۰۰ میلیون تومان لقب خرید ویلا ارزان قیمت اختصاص می‌یابد و مطمئناً به دلیل محدودیت زمینِ داخلِ بافت و شهرکی بودن، لقب ارزان‌قیمت؛ دچار تحولات قیمتی بیشتری خواهد شد.

مگر زمانی که سازنده ویلا بسیار پول لازم بوده باشد و شتاب فراوانی برای فروش ویلا جهت پاس نمودن چک های خود را داشته باشد حاضر خواهد شد تا ویلای خود را با تلرانس قیمتی کمتری؛ امروز به فروش برساند.


و امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم که از نظر قیمتی بسیار ارزنده می باشد این ویلای ارزان قیمت دارای امتیازات ویژه‌ای می باشد که از بارزترین امتیازات این ویلا؛ قرار گرفتن آن در منطقه جنگلی و بسیار خوش آب و هوایِ گلان آمل می باشد منطقه ای که دارای پوشش جنگلی بی نظیری بوده است و شاهد رشد فراوانی در این منطقه شده‌ایم و همچنان این رشد با شدت فراوانی ادامه خواهد یافت.
 دسترسی به گلان از روی گوگل مپ؛ کلیک کنید.


از دیگر امتیازات این ویلای جنگلی می توان به شهرکی بودن آن اشاره کرد که برای آن دسته از مشتریان یا مسافرانی که به صورت کوتاه مدت به ویلای خود می آیند و یا در فواصل زمانی طولانی مدت در ویلای خود سکونت می کنند شهرکی بودن یا سرایدار داشتن مجموعه می تواند یک عامل بسیار موثر در مراقبت از حیاط سازی و پوشش گیاهی و همچنین از ساختمان شما در منطقه بوده باشد

مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر در رویال ویلا


این ویلای جنگلی شهرکی با ساختار نیم پلوت بنا گردیده است و همانطور که می دانید کم هزینه ترین نوع ساخت ویلا ویلاهای فلت می باشد ولی در این مورد ویلای نیم پیلوت نما سنگ در گروه خرید ویلا ارزان قیمت قرار گرفته است و به راحتی می توان فهمید که این ویلای نیم پیلوت نما سنگ از نظر قیمتی اوکازیون می باشد و نیم پیلوت دارای یک پارکینگ مسقف می باشد تا بتوانیم خودروی خود را در پارکینگ سرپوشیده پارک نمایید.

برای خرید ویلا نیم پیلوت  و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.

این ویلای نیم پیلوت شهرکی جنگلی در گیلان آمل دارای ۲۲۰ متر زمین و ۱۳۰ متر بنای ساخت می باشد و همانطور که میدانید ویلاهای نیم پلوت با طراحی دو طبقه ای که در بعضی طراحی ها پارکینگ مسقف و در بعضی دیگر به فضای پذیرایی و اتاق خواب شان اضافه می کنند جمع بندی می گردد که این ویلا دارای دو اتاق خواب مستر میباشد.



لازم به ذکر است که این ویلای نیم پلوت ارزان قیمت در سال ۱۳۹۸ با کسب جواز و انشعابات قانونی در روستای گلان آمل بنا گردیده است و شما به راحتی می توانید این ویلای زیبا را توسط تیم قدرتمند رویال ویلا به مالکیت قانونی خود برسانید.

 

امکانات و مشخصات دیگر این ویلای ارزان قیمت در گلان:

موقعیت ملک : شرقی

نمای ساختمان : سنگ

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری,درب ریموت دار

نوع و تعداد پارکینگ : مشاع,اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای,سند دارد,شخصی,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

برای خرید ویلا شهرکی، کلیک نمایید.

 خرید ویلا با 150 میلیون دیگر در شمال، کلیک نمایید.

جهت خرید ویلای نیم پیلوت در شمال کشور ،و در کل خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست .جهت مشاوره فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

کد 263


محدوده آدرس: روستا گلان آمل
  • کد ملک 10461
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره