صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در مسکون آمل

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در مسکون آمل

1392
فروخته شد
قیمت
880,000,000 تومان
نقد و اقساط وام دارد
کد ملک 10650
زمین
315 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در مسکون آمل

 

یکی از روستاهای معروف و پرطرفدار در شمال که دسترسی فوق العاده به جنگل و دریا را دارد روستای مسکون می باشد این روستا به دلیل قرار گیری آن در مسیر خط دریا؛ جاده ولیسده؛ میتوان در فاصله زمانی کوتاه از یک سمت به ساحل محمود آباد رسید و از سمت دیگر به جنگل های آمل و چمستان دسترسی داشت.

روستای مسکون دارای مساحت کم و مردمانی پرتلاش از جنس کشاورزی و دامداری می باشد محیطی آرام و شهرک های مجلل که در سالهای اخیر ساخت و ساز و سرمایه گذاری در آن رونق بسیاری یافته است.

امروز قصد داریم شما را با یک ویلای ارزنده در مسکون آشنا کنیم این ویلا دارای ساختاری نیم پلوت بوده و در گروه خرید ویلا نیم پیلوت قرار می‌گیرد که با ظاهر نما سنگ؛ رنگ و لعاب بسیار بینظیر از نظر طراحی به خود گرفته است این ویلای نیم پیلوت دارای ۳۱۵ متر زمین و ۲۸۰ متر بنای ساخت میباشد.

۳۵۰ متر زمین در یک منطقه پر طرفدار و خوش آب و هوا به نسبت متراژ بالایی برای یک دستگاه ویلا می باشد همینطور متراژ بنای این ویلا به نسبت سایر ویلا های موجود در منطقه مساحت بالایی از که در این مساحت بالا سه اتاق خواب مستر فول امکانات توسط طراح و معمار خلاق آن طراحی  شده است.

این ویلای نیم پلوت نوساز بوده و کلیه انشعابات و الزامات لازم را در سال ۹۹ دریافت نموده که یکی از وجه تمایزات این ویلای ارزنده وامدار بودن آن است شما برای خرید این ویلای زیبای لاکچری می توانید علاوه بر پیش پرداخت کم؛ به وامی که از روی سند این ویلا آزاد می باشد نیز استفاده کنید.

همانطور که میدانید ویلاهای نیم پیلوت به دو نوع مختلف طراحی می‌شود گروهی از ویلاهای نیم پیلوت که دارای پارکینگ مسقف میباشند و ویلاهای نیم پیلوتی که به صورت نیم دوبلکس طراحی شده اند و در واقع فضایی را به پارکینگ اختصاص نداده و این فضا را به متراژ پذیرایی یا اتاق خواب ساختمان تخصیص می‌دهند که ویلای پیش رو همانطور که در عکس مشاهده میکنید دارای پارکینگ مسقف می باشد و برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال انباری مسقف و یا پارک اتومبیل خود در پارکینگ از نظر امنیت و حفاظت کامل باشد انتخاب این نوع از ویلاهای نیم پلوت هوشمندانه می باشد.

خرید ویلا شهرکی یکی از رایج ترین خرید های ویلا و زمین در شمال می باشد زیرا بسیاری از مشتریان به صورت موقتی در ویلاهای خود سکونت خواهند داشت و در زمان نبود شان دغدغه حفاظت و یا مراقبت از ساختمان و حیاط شهرکی ساختمان خود را دارند که وقتی ویلایشان در شهرکی قرارگرفته باشد مسئولیت امنیت و محافظت از محوطه حیاط سازی بر عهده نگهبان و یا سرایدار شهرک می باشد به همین دلیل اگر شما نیز جزو آن دسته از مشتریان ای هستید که به صورت موقتی قصد سکونت در شمال را دارید انتخاب و گزینش ویلاهای شهرکی؛ انتخابی درست و مناسبِ شما می باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای ارزنده در شمال:

موقعیت ملک : شرقی,غربی

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,گرمایش از کف

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : هود,گاز رومیزی,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,کمد دیواری,انباری,باربیکیو

نوع و تعداد پارکینگ : مشاع,اختصاصی

وضعیت ملک : پایان کار,قولنامه ای,وام دارد,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

برای مشاوره و راهنمایی در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.

یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

 

کد 329


محدوده آدرس: مسکون آمل