صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا لاکچری نماسنگ در کاسب محله آمل

خرید ویلا لاکچری نماسنگ در کاسب محله آمل

1080
فروخته شد
قیمت
770,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10651
زمین
270 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لاکچری نماسنگ در کاسب محله آمل

 

 دوستان و همراهان رویال ویلا سلام؛ عصر آدینه تون بخیر.

امیدوارم که تعطیلات خوشی را سپری کرده باشید چه برای اون دسته از عزیزانی که در ویلاهای شخصی خودشون دارند تعطیلات رو میگذرونن و چه برای شما عزیزان دیگه‌ای که هنوز نتونستید ویلای مد نظرتون رو پیدا کنیم و مالکش شید به همین دلیل امروز قصد داریم تا یک ویلای لاکچری اوکازیون و خوش قیمتِ همه چی تمام رو به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

یک دستگاه ویلای نیم پلوت لاکچری با نمای تماماً سنگ در روستای جنگلی با دسترسی بسیار عالی به جنگل و دریا؛ روستایی به نام کاسب محله که در حومه شهر آمل قرار دارد و از جمله روستاهای واسط بین آمل، محمودآباد و چمستان می‌باشد زیرا روستای کاسب محله در خط دریا یا جاده ولیسده قرار دارد که در سال‌های اخیر رشد مضاعفی برای کلیه روستاها و زمین های موجود در جاده دریا شاهد بوده ایم؛ جاده دریا یا همان جاده ولیسده یکی از راه‌های ارتباطی اصلی بین آمل-محمودآباد و آمل-چمستان می‌باشد و در واقع این خط ارتباطی کمربندی آمل-چمستان را به کمربندی آمل-محمودآباد متصل می نمایند و به همین دلیل دسترسی بسیار مناسب ارتباطی را بین شهر ساحلی محمودآباد و شهرهای جنگلی آمل و چمستان به وجود آورده است و برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند در مدت زمان کوتاهی به جنگل و دریا در شمال برسانند انتخاب و گزینش ویلاهایی که در روستاهای خط دریا واقع شده است گزینه های بسیار کارآمد و هوشمندانه میباشد.

که این ویلای نیم پیلوت نما سنگ در روستای کاسب محله دارای ۲۷۰ متر زمین و ۱۷۰ متر بنای ساخت در دو طبقه می باشد که در این بنا ۱۷۰ متری ۳ اتاق خواب مستر تعبیه شده است بگونه‌ای که مهندس خلاق و خوش سلیقه این ساختمان به شکل خاصی نمای ظاهری این ویلا را منحصر به فرد در منطقه به وجود آورده است و کمتر ویلایی را با این سبک طراحی در منطقه خواهید دید.

ویلای نما سنگ لاکچری در سال ۹۹ یعنی نو ساز با کلیه انشعابات متصل در روستای کاسب محله بنا گردیده است و شما توسط تیم قدرتمند و با سابقه رویال ویلا می توانید مالک قانونی این ویلای شهرکی زیبا شوید.

 خالی از لطف نیست که خرید ویلا شهرکی را به عنوان بارزترین گزینه انتخابی برای عزیزانی که در فواصل زمانی طولانی به شمال و یا ویلای خود سر می زنند و اوقات کمی را در ویلا های خود به سکونت می‌پردازند گزینه بسیار مناسب و هوشمندانه می‌باشد تا در زمان نبودشان مسئولیت امنیت و محافظت از ویلا را سرایدار و گیت نگهبانی بر عهده داشته باشد.

 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای ارزنده در کاسب محله آمل:

موقعیت ملک : غربی

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,گرمایش از کف

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : هود,گاز رومیزی,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,کمد دیواری,انباری,درب ریموت دار

نوع و تعداد پارکینگ : مشاع,اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

جهت خرید ویلای نیم پیلوت در شمال کشور ،و در کل خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست .جهت مشاوره فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

کد 328


محدوده آدرس: کاسب محله آمل