صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا سنددار شهرکی در تسبیح کلا نور

خرید ویلا سنددار شهرکی در تسبیح کلا نور

1069
فروخته شد
قیمت
750,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10705
زمین
200 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا سنددار شهرکی در تسبیح کلا نور

 

 با سلام خدمت همراهان همیشگی رویال ویلا؛

امروز قصد داریم تا شما را با یک دستگاه ویلای ارزان قیمت در یکی از روستاهای چشمه خیز در حومه شهر نور آشنا کنیم با ما همراه باشید.

یک دستگاه ویلای بی نظیر از نظر قیمتی؛ امکانات و عوامل طبیعی محیطی در حومه شهر نور که این ویلا دارای ساختار نیم پلوت بوده و ۲۰۰ متر زمین با ۱۴۰ متر بنای ساخت را به خود اختصاص داده است در این بنای ۱۴۰ متری سه اتاق خواب مستر با رعایت کلیه اصول و قواعد مهندسی ساز مدرن بنا شده است.

این ویلای نیم پیلوت زیبا در یکی از شهرک های مجلل با رعایت اصول تعدد ویلای کم با گیت نگهبانی و سرایداری شهرکی واقع شده است تا برای آن دسته از عزیزانی که سفرهای کوتاه مدت و کمی را به شمال و ویلای خود در طی سال انجام می دهند خرید ویلا شهرکی گزینه ای بسیار مناسب و هوشمندانه ای می‌باشد تا در زمان نبودشان مراقبت از محوطه شهرک و ساختمانشان را  به عهده ی سرایدار و نگهبانی واگذار نمایند.

این ویلای شهرکی نوساز میباشد و کلیه انشعابات و الزامات لازم را در سال ۹۹ دریافت نموده و از مهمترین امتیازات این ویلای شهرکیِ ارزان قیمت؛ سند دار بودن آن است که شما به واسطه سند رسمی حتی می توانید درخواست وام دهید و وامی را برای خرید این ویلا دریافت نمایید.

خرید ویلا سند دار سوال بسیاری از مشتریان رویال ویلا می باشد و نگرانی های زیادی را از باب سند و مالکیت قانونی عنوان می‌نمایند از این رو رویال ویلا به شما خواهد گفت که این ویلای سند دارِ ارزان قیمت یکی از گزینه های بی نظیرِ موجود در منطقه می‌باشد تا با اطمینان خاطر به خرید و بازدید از این ویلای زیبا اقدام نمایید.

ولی این ویلای شهرکی زیبای ارزان قیمت در کدام منطقه نور قرار گرفته است؟

در حومه شهر نور روستای به نام و معروفی وجود دارد که از جمله روستاهای نادری است که دارای چشمه آب طبیعی می باشد و در حیاط بسیاری از خانه های روستایی این منطقه چشمه های طبیعی روان است این روستا جایی نیست جز تسبیح کلا.


دسترسی به تسبیح کلا از روی نقشه گوگل


خرید ویلا تسبیح کلای نور یکی از ارزنده ترین خرید ویلا ها با دسترسی آسان به جنگل و چشمه های آب طبیعی می باشد شما به راحتی می توانید به ساحل نیلگون نور و یا محمودآباد و جنگل‌های انبوه ای که در حومه این روستا قرار دارد سفر کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را در دل جنگل و سواحل خزر ببینید.

اگر اطلاعات ما کافی نبوده همین حالا می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید تا کارشناسان ما توضیحات کامل تری را به شما عزیزان ارائه نماید و هماهنگی های لازم جهت بازدید و اسکان رایگان تان را به عمل آورند

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای نیم پیلوت در تسبیح کلای نور:

مشخصه ملک : اختلاف سطح

نمای ساختمان : سنگ

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,اپن,هود

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

وضعیت ملک : سند دارد

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

برای خرید ویلا نیم پیلوت  و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

کد 313


محدوده آدرس: روستای جنگلی تسبیح کلا نور