صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا لاکچری دوبلکس سنددار سعادت آباد نور

ویلا لاکچری دوبلکس سنددار سعادت آباد نور

1011
فروخته شد
قیمت
1,850,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10708
زمین
290 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا لاکچری دوبلکس سنددار سعادت آباد نور

 

 دوستان و همراهان رویال ویلا؛ سلام

امیدوارم که حال دلتون بی‌نظیر بوده باشه

امروز قصد داریم تا شما را با یک دستگاه ویلای لاکچری زیبا در یکی از مناطق برند و به نام در حومه شهر نور آشنا کنیم با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و دقیقی را از این ویلا به دست آورید و برای خرید ویلا در شمال اقدام و انتخابی هوشمندانه توسط تیم قدرتمند رویال ویلا به عمل رسانید.

همانطور که در عکس مشاهده میکنید این ویلا دارای نمای رومی لاکچری از سنگ می باشد که یکی از طراحی های معمول و متداول در منطقه می‌باشد این ویلای لاکچری دارای ۲۹۰ متر زمین و ۲۰۰ متر بنای ساخت می باشد؛ در بنای ۲۰۰ متری سه اتاق خواب مستر برای آن طراحی شده است که مهندس خلاق و خوش سلیقه این ساختمان؛ چینش اتاق ها را بسیار مناسب و هوشمندانه از نمای بیرونی و مناظر قابل مشاهده از پنجره و نورگیر بیرون؛ قرار داده است.

همان طور که میدانید خرید ویلا دوبلکس یکی از باب ترین خرید ویلاها در شمال می باشد و از طرفداران زیادی برخوردار است که این سوپر ویلای دوبلکس لاکچری نوساز بوده و کلیه انشعابات و الزامات لازم را در سال ۹۹ دریافت نموده و در یکی از مناطق بی‌نظیر و برند و بنام به نام سعادت آباد واقع شده است.

سعادت آباد یکی از روستاهای پر ترقی و رشد در سال‌های اخیر بوده است که ویلا ها و کاخ ویلا ها با شهرک های لوکس در این منطقه برند ساخته شده است و مکان کاملاً مهندسی ساز با رعایت اصول مدرن شهرسازی به فضای کل روستا اختصاص داده شده است.

سعادت آباد از روستاهای حومه شهر چمستان می باشد که پس از عبور از روستای امیر آباد و کچلده به سعادت آباد خواهید رسید.

اگر اطلاعات ما در رابطه با این ویلا کامل نبوده همین حالا می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید تا کارشناسان ما اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

یکی از نگرانی‌ها و دقیقی مشتریان سنددار بودن ویلا و مالکیت قطعی آن می‌باشد تا با خیالی راحت به خرید ویلا اقدام کنند تیم رویال ویلا با سابقه چندین ساله خود ویلا هایی را به شما معرفی می کند که از نظر قانونی و سند قطعی مشکل خاصی را نداشته و خود نیز مسائل حقوقی و قانونی آن را تا بخش اعظمی عهده دار می باشد که این ویلای لاکچری دوبلکس دارای سند تک برگ و شخصی ساز می باشد از این رو یکی از امتیازات ویژه این ویلای دوبلکس سند تک برگ و شخصی ساز بودنش می باشد و با خیال راحت میتوانید به بازدید و خرید از این ویلای لاکچری اقدام نمایید.

 

مشخصات و امکانات دیگر این ویلا لاکچری در سعادت آباد نور:

موقعیت ملک : شمالی,جنوبی

مشخصه ملک : دوبلکس,اختلاف سطح

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,پکیج و رادیاتور,گرمایش از کف

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : هود,گاز رومیزی,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : مشاع,اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد,شخصی

امتیازات : آب,برق,گاز

 

برای خرید ویلا دوبلکس و  و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.

برای مشاوره در مورد خرید ویلا لوکس در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.

 

کد 309


محدوده آدرس: سعادت آباد نور
  • کد ملک 10708
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره