صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / کاخ ویلا رومی جنگلی استخردار در ایرکا نور

کاخ ویلا رومی جنگلی استخردار در ایرکا نور

1069
قیمت
5,000,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10788
زمین
550 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

کاخ ویلا رومی جنگلی استخردار در ایرکا نور

 

 یکی از مناطقی که بنده به آن ارادت بسیار خاصی دارمcool منطقه جنگلی و زیبای ایرکا می باشد این روستا از روستاهای مورد علاقه من میباشد و حس بی نظیری را به من القا می‌کند به جرأت می‌توانم بگویم که روستای ایرکا از جمله روستاهای است که قلب و روح هر انسانی را به سمت خود میکشد روستای پلاک اول جنگل می باشد که در مجاورت روستا های انگلتارود - افراده و همصفا قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که ایرکا در مجاورت روستای برند سعادت آباد قرار گرفته است و از این روی می توانید متوجه شوید که برای رسیدن به روستای ایرکا چه مسیری را باید طی کنید بگذارید مجدداً مسیر رسیدن را برایتان توصیف کنم در هشت کیلومتری از شهر آمل به منطقه امیرآباد می‌رسید با ورود به روستای امیراباد به روستای کچلده و سپس به منطقه برند سعادت آباد رسیده و سپس با طی مسافت کوتاهی به روستای جنگلی ایرکا خواهید رسید.

بعضی از ویلاهای موجود در ایرکا در دل خودِ خودِ خودِ جنگل می باشندembarassed و آن چنان روحِ انسان را به بازی می گیرد که که دلتان نمی آید ویلای خود را ترک کنید ایرکا منطقه‌ای از بهشت مازندران می باشد و امروز قصد داریم تا یک دستگاه سوپر  ویلای منحصر به فرد را در این منطقه جنگلی به شما عزیزان معرفی کنیم.

ویلایی را که برای شما کاندید نمودیم از جمله کاخ ویلا های ارزنده و به نام در شمال کشور می باشد کاخ ویلایی با نمای رومی در دل جنگل که با طراحی منحصر به فرد و خلاقانه توسط مهندسان و معماران بنام در منطقه؛ شماتیکی خارق العاده را به این سوپر ویلای لوکس بخشیده است طراحی بی نظیر از سنگ و سقف گنبدی شکل آن و پنجره های باریک آن گویا در بهشتی موقتی به زندگی می‌پردازید از حیاط سازی بی نظیر ان که در عکس ها مشاهده می کنید و از منظره بی نظیری که در ایوان آن مشاهده می کنید  همه انرژی و حس و حالی است که فقط از عکس این کاخ ویلا برایتان تداعی می شود به جرأت می‌توان گفت که اگر شما را به بازدید از این سوپر ویلای لوکس اقدام کنید دل کندن از این ویلا برای شما کار بسیار دشواری خواهد بود برای بازدید از این سوپر ویلای لوکس همین حالا می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما رویال ویلا تماس برقرار نموده تا کارشناسان ما زمان مناسب برای بازدید و هماهنگی های لازم برای اسکان رایگان را به عمل آورند.

این کاخ ویلای لوکس دارای ۵۵۰ متر زمین و ۳۸۰ متر بنای ساخت در دو طبقه می باشد که در این بنای ۳۸۰ متری سه اتاق خواب مستر به شکل کاملاً مهندسی و خلاقانه طراحی شده است کلیه شعبات و الزامات لازم برای این سوپر ویلای لوکس در سال ۹۹ کسب شده است و شما با خیال راحت می توانید به عنوان صاحب اصلی اولین کاخ ویلا مالک قانونی این عمارت مجلل و شیک شوید.

از امتیازات ویژه این کاخ ویلای لوکس می‌توان به استخر دار بودن آن اشاره کرد و برای آن دسته از عزیزانی که عاشقِ آبی به تن زدن می باشند ولی از مکان‌های عمومی بیزارند وجود یک استخر در ویلای شخصی خود یک امر حیاتی است که این کاخ ویلای لوکس دارای یک استخر مجلل و زیبا در حیاط ساختمان می باشد.

اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این کاخ ویلا می خواهید همین حالا می توانید با رویال ویلا تماس برقرار نمایید تا کارشناسان ما مشاوره و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.

 

مشخصات و امکانات کلی این سوپر ویلای لوکس در شمال:

موقعیت ملک : شرقی,غربی

مشخصه ملک : دوبلکس,لاکچری,فول امکانات,اختلاف سطح

نمای ساختمان : سنگ

مشاعات : استخر,سونا

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,پکیج و رادیاتور,گرمایش از کف

پوشش کف : سنگ

آشپزخانه : چوب,فلزی,جزیره,مدرن,اپن,فول فرنیش,هود,گاز رومیزی,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,وان

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,شومینه,آیفون تصویری,کمد دیواری,باربیکیو

نوع و تعداد پارکینگ : مشاع,اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

 

برای خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا در نور و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

 

کد 308


محدوده آدرس: روستای جنگلی ایرکا