صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا لاکچری سنددار ارزان در ورکاده آمل

خرید ویلا لاکچری سنددار ارزان در ورکاده آمل

1365
فروخته شد
قیمت
730,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10790
زمین
300 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لاکچری سنددار ارزان در ورکاده آمل

 

رویال ویلایی ها سلام امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کرده باشید و در تعطیلات پیش رو برنامه مناسبی را با رعایت کلیه نکات بهداشتی، چیده باشیدwink

امروز قصد داریم تا شما را با روستای متصل به خط دریا آشنا کنیم روستایی که از یک سمت به جنگل‌های انبوه شیر کلاه و درکاپی متصل است و از سمت دیگر با دسترسی ای که به جاده دریا دارد به سواحل نیلگون محمودآباد در طی فاصله زمانی اندکی؛ ارتباط و دسترسی خواهید داشت این روستا ورکاده نام دارد و از جمله روستاهای اطراف آن میتوان به تازه آباد - سیاه لش - حسین آباد - کوسه رز و شیرکلا اشاره کرد.

دسترسی به ورکاده از روی نقشه گوگل

همانطور که یادآور شدیم روستای ورکاده در در جاده دریا یا همان جاده ولیسده واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب آن به دریا و جنگل از جمله روستاهای پررونق و پر طرفدار در منطقه می باشد.

 

اگر شما به دنبال خرید ویلا در مکانی ساکت امن و به دور از ازدحام و شلوغی های شهر میباشید انتخاب ویلا در روستاها و حومه شهرهای مختلف همچون آمل - چمستان - نور - محمودآباد و سایر شهرها و در کل؛ روستاهای شمالی مناطقی بسیار ساکت و امن را مشاهده خواهید کرد به همین دلیل خرید ویلای روستایی عموماً از طرفداران زیادی برخوردار است و این ویلای روستایی در ورکاده که از روستاهای حومه شهر آمل می‌باشد که از این قاعده مستثنا نمی باشد و دارای محیطی امن و بسیار ساکت می باشد امروز ویلایی را در منطقه ورکاده آمل به شما معرفی خواهیم کرد که دارای ۳۰۰ متر زمین و ۱۶۰ متر بنای ساخت می باشد که در این بنای ۱۶۰ متری سه اتاق خواب مستر طراحی شده است.

این ویلا با طراحی منحصر به فردش در نمای بیرونی از سنگ و آجر؛ شماتیک بی نظیر و منحصر به فردی را در منطقه به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که به جرات می‌توان گفت همچین ویلایی با چنین طراحی در منطقه وجود نداشته و این سبک طراحی یکی از نادرترین طراحی های حال حاضر در منطقه می‌باشد که همانطور که در عکس مشاهده میکنید طراحی بسیار بی نظیر و خلاقانه ای را توسط مهندس خوش سلیقه اجرا شده است.

این ویلا در گروه خرید ویلا نیم پیلوت قرار گرفته و با ویوی که به جنگل دارد موقعیت بی نظیر و خاصی را برای شما مشتری گرامی به وجود خواهد آورد.

از امتیازات ویژه این ویلای لاکچری با طراحی منحصر به فرد می‌توان به سند دار بودن آن اشاره کرد که با این طراحی بی نظیر و خلاقانه خود علاوه بر سند دار بودن در گروه خرید ویلا ارزان قیمت نیز قرار می گیرد

بازدید و خرید از این ویلای روستایی را به شما پیشنهاد می کنیم و یکی از گزینه های بسیار مناسب و ارزنده در منطقه می‌باشد و برای این که شما مشتری گرامی اطلاعات و مشخصات بیشتری را نسبت به این ویلا دریافت نمایید همین حالا با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نموده تا کارشناسان مجموعه اطلاعات کامل تری را از این ویلا در اختیارتان قرار دهند.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای نیم پیلوت در ورکاده آمل:

موقعیت ملک : شمالی

مشخصه ملک : لاکچری,اختلاف سطح

نمای ساختمان : سنگ,آجر,ترکیبی

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,مدرن,هود,گاز رومیزی,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری,درب ریموت دار

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای,سند دارد,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

 

برای مشاوره و راهنمایی در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.

یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

کد 306


محدوده آدرس: ورکاده