صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا تریبلکس لاکچری شهرکی سعادت آباد نور

ویلا تریبلکس لاکچری شهرکی سعادت آباد نور

1034
قیمت
3,500,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10791
زمین
320 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا تریبلکس لاکچری شهرکی سعادت آباد نور

 

دوستان و همراهان رویال ویلا سلام؛ امیدوارم که حال دلتون خوب باشه و در این شرایط بد اقتصادی توانسته باشید تا حدودی درآمد و شرایط زندگی تان را بهینه کرده باشید.

یکی از روش های همسان سازی و یا حفظ ارزش پولی؛ خرید ویلا یا خرید زمین در شمال می باشد که شما می توانید در طی زمان ارزشِ پول خود را به نسبت تورمی که در جامعه ما بیداد می‌کند؛ حفظ و افزایش دهید و از آنجایی که قدرت نقدشوندگی زمین یا ویلا در شمال بسیار بالاست و به راحتی می توانید ویلا یا زمینِ خود را به فروش برسانید از همین روی بسیاری از سرمایه گذاران تمایل بالایی به ذخیره پول و همچنین افزایش سرمایه گذاری در معاملات مستغلات روی آورده اند و امروز قصد داریم تا شما را با یکی از مناطق برند و معروف در شمال آشنا کنیم روستایی که در منطقه حومه شهر نور واقع شده است منطقه برند سعادت آباد که در سال های اخیر رشد فزاینده ای داشته و به یکی از مناطق پر رونق از نظر سرمایه گذاری و همچنین ساخت و ساز ویلا و شهرک های لوکس و لاکچری تبدیل شده است و از این روی به شما عزیزان نیز پیشنهاد میکنیم اگر قصد سرمایه گذاری هوشمند در شمال را دارید؛ منطقه سعادت آباد یکی از مناطق پر رونق از نظر بورس معاملات و سرمایه گذاری در شمال می باشد.

امروز ویلای تریبلکسِ لاکچریی برای شما انتخاب نموده ایم که دارای ۳۲۰ متر زمین و ۴۰۰ متر بنای ساخت میباشد و همانطور که در مقالات و سایر آگهی های رویال ویلا خوانده اید به ویلاهایی که متراژ زمینش از متراژ بنای آن بیشتر باشد و یا حتی برابر باشد به آن ویلا از نظر متراژی ویلای اکازیون گویند و در گروه خرید ویلا اکازیون قرار خواهد گرفت.

 

این ویلای تریبلکس اکازیون دارای چهار اتاق خواب مستر باشد و در سال ۹۹ با کلیه انشعابات و الزاماتِ متصل در مازندران و حومه شهر نور در منطقه برند سعادت آباد واقع شده است.

از امتیازات ویژه این ویلا می توان به شهرکی بودن اشاره کرد برای اون دسته از عزیزانی که در فواصل زمان بلند مدت به شمال سفر می کنند؛ شهرکی بودن، گزینه بسیار مناسبی است تا در زمان نبودتان؛ نگهبان و سرایدار مسئولیت نگهداری و حفاظت از شهرک و ساختمان را بر عهده دارد.

 

مشخصات و امکانات دیگر این ویلای اکازیون در سعادت آباد نور:

مشخصه ملک : لاکچری

نمای ساختمان : سنگ

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,اپن,فول فرنیش,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

 برای خرید ویلا لوکس در نور و در کل خرید ویلا لوکس در مازندران تیم رویال ویلا همراه شماست.

برای مشاوره در مورد خرید ویلا سنددار در شمال کشور می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راستِ همین صفحه قرار دارد را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.

کد 305


محدوده آدرس: منطقه برند سعادت آباد نور
  • کد ملک 10791
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره