صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا شمال با 80 میلیون در سیاه لش محمودآباد

ویلا شمال با 80 میلیون در سیاه لش محمودآباد

1164
فروخته شد
قیمت
430,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10798
زمین
150 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا شمال با 80 میلیون در سیاه لش محمودآباد

 

همراهان رویال ویلا سلام؛ امروز قصد داریم تا شما را با یکی از ارزان ترین ویلا های موجود در منطقه آشنا کنیم.

علاوه بر ارزان قیمت بودن این ویلا؛ مژده دیگری داریم که باید گفت این ویلای ارزان قیمت در یکی از روستاهای واقع در مسیر خط دریا که طرفداران و مشتریان زیادی را؛ طبقِ آمارِ فروش رویال ویلا دیده‌ایم؛ قرار گرفته است، این منطقه سیاه لش نام دارد و روستای سیاهدشت از روستاهای حومه شهر محمودآباد میباشد روستایی با مساحت جغرافیایی بالا و بافت جنگلی که در مجاورت روستاهای تازه آباد - مرانده - کوکده و درکاپی قرار گرفته است.

این ویلای ارزان قیمت که در روستای سیاه لش محمودآباد واقع شده است دارای ۱۵۰ متر زمین و ۱۱۰ متر بنای ساخت می باشد که مهندس قهارِ این ویلا توانسته در این فضای ۱۱۰ متری دو اتاق خواب مستر طراحی کند.
موقعیت روستای سیاه لش از روی مپ گوگل؛ کافیست کلیک نمایید.


لازم به ذکر است که اگر این ویلا نوساز میبود حداقل قیمت فروش این ساختمان بالای ۹۰۰ میلیون تومان بود ولی شما میتوانید با قیمت ویژه و بسیار ارزنده زیر ۵۰۰ میلیون خریداری نمایید البته لازم به ذکر است است که شما تنها با ۸۰ میلیون پیش پرداخت می توانید به مالکیتِ قانونی این ویلای ارزان قیمت شوید.

همان طور که می‌دانید خرید ویلا ارزان قیمت در شمال امروزه بازار داغی دارد و اگر شما قصدِ خرید ویلا را با بودجه کم دارید باید دست به جنبانید و سریع تر دست به کار شوید تا بتوانید این ویلای ارزنده را به مالکیت خود برسانید زیرا تمام سرمایه گذاران برای کسب سود بالاتر و با یک تغییر کم و بهینه ساختن ویلا؛ سعی در کسب سود بالاتر می باشند به همین دلیل همچنین ویلاهای ارزان قیمت ای در در زمان کوتاه مدت و با سرعت بسیار بالایی به فروش می رسد؛ تیم رویال ویلا بازدید و خرید از این ویلا ارزان قیمت را به شما پیشنهاد می کند و حتی اگر زمان مناسبی را برای بازدید حضوری ندارید می توانید با انتقال مبلغی به صورت بیعانه؛ که از طرف تیم مالی رویال ویلا تعیین می شود؛ می توانیم ویلا را برایتان رزرو نگه داریم که در بازه زمانی مناسب که به شمال آمدید؛ سند مالکیت و قولنامه رسمی این ویلا را به اجرا درآوریم.

این ویلای ارزان قیمت در روستای سیاه لش محمودآباد در گروه خرید ویلا دوبلکس قرار دارد و با نمای سیمانی وجه تمایز متفاوتی را نسبت به سایر ویلاهای دوبلکس به خود اختصاص داده است.


از جمله امتیازات این ویلای دوبلکس ارزان قیمت؛ می توان به شهرکی بودن آن اشاره کرد تا با خیالی راحت در زمان نبودتان در شمال و ویلای خود؛ از سلامت و امنیت بیشتر ویلای تان اطمینان خاطر داشته باشید و همچنین سند دار بودن این ویلا که خود پتانسیل اطمینانی و قانونی بسیار بالایی را برایتان می سازد از جمله امتیازات بارز این ویلای دوبلکس می باشد.

مشخصات و امکاناتِ دیگرِ این ویلای دوبلکس ارزان در سیاه لش محمودآباد:

موقعیت ملک : جنوبی

مشخصه ملک : دوبلکس

نمای ساختمان : سیمان

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ

سایر امکانات : تراس,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای,سند دارد

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

نوع زمین : شهرکی  | مشاهده و خرید ویلا شهرکی

 

برای خرید ویلا دوبلکس  و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.

 

برای مشاوره در مورد خرید ویلا لوکس در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

همین حالا با تیم رویال ویلا تماس بگیرید تا اطلاعات کامل تری را دریافت نمایید.

کد 299


محدوده آدرس: سیاه لش محمودآباد