صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا استخردار در شمال روستای گلیرد محمودآباد

ویلا استخردار در شمال روستای گلیرد محمودآباد

1672
فروخته شد
قیمت
2,000,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10800
زمین
900 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا استخردار در شمال روستای گلیرد محمودآباد

 

دوستان و همراهان رویال ویلا سلام؛ امیدوارم که در لحظات خوبی از زندگی خود به سر ببرید و علیرغم تاثیراتی که شرایط اقتصادی بدی کشور و ویروس منحوس کرونا بر زندگی جهانی گذاشته است شما خود را از این بازی خارج نموده و بهترین ها فکر کنید و بهترین ها را با رعایت اصول بهداشتی جهت سلامت خود و خانواده تان به کار گیرید.


امروز قصد داریم تا شما را با یک روستای دیگر در مسیر دریا که ملقب به خط دریا / جاده کلوده و جاده حسین آباد؛ می باشد آشنا کنیم، روستایی به نام گلیرد.

روستای گلیرد یکی از روستاهای بزرگ و پرجمعیت در مسیر خط دریا می باشد و همانطور که می دانید خط دریا؛ مسیر میان بری بین جاده های اصلی آمل-چمستان و آمل-محمودآباد .

تمامی روستاهایی که در این خط واقع شده‌اند دارای دسترسی بی نظیری هم به جنگل و هم به ساحل می باشند با مسافتی کوتاه خود را به جنگل های آمل چمستان و  ساحلِ محمود آباد خواهید رساند به همین دلیل کلیه روستاهای واقع در این مسیر پرطرفدار بوده و زمین یا ویلا های موجود در این روستاها نیز به طبع؛ دارای قیمت بالاتر به دلیل تقاضای بیشتر می باشد، آب و هوای بی نظیری در اقصا نقاط شمال حکمفرما می باشد و روستای گلیرد که دارای بافت جنگلی نیز می باشد دارای آب و هوای بسیار بی نظیر است.
مشهده و خرید ویلا گلیرد دیگر ر رویال ویلا


حال می خواهیم شما را با یک دستگاه ویلای دوبلکس در روستای جنگلی گلیرد آشنا کنیم این ویلا دارای مساحت زیادی می باشد که می توان به آن لقب ویلا باغ داد زمین به متراژ ۹۰۰ متر و بنای ساخت ۲۲۰ متری موجب شده است تا مهندس قهار و مجرب این ویلا به راحتی توانسته اصول و قواعد مهندسی و طراحی ای که در ذهنش بوده را در این متراژ بالا با دستی باز؛ اجرا نمایند که این ویلای دوبلکسِ جنگلی دارای سه اتاق خواب مستر و بزرگ می باشد.

لازم به ذکر است که این ویلای دوبلکس جنگلی در گلیرد؛ نوساز میباشد و در سال ۹۹ توانسته کلیه انشعابات و الزامات دریافت نمایند.

همانطور که اشاره شد این ویلای دوبلکس جنگلی در روستای گلیرد که خود از روستاهای حومه محمودآباد می باشد بنا شده است و می دانید که برای رسیدن به دریا یا ساحل محموداباد از ویلای خود؛ حدوداً ۱۰ دقیقه زمان لازم است تا خود را به ساحل محمودآباد برسانید و اگر قصد آبی به تن زدن را دارید به راحتی می توانید در فاصله ۱۰ دقیقه ای این خواسته تان را به قطعیت برسانید و یا اگر مایل به شنا یا آبی به تن زدن در فضای عمومی نمی باشید باید به شما مژده بدهیم که این ویلای دوبلکس لاکچریِ زیبا؛ استخردار نیز می باشد و در گروه خرید ویلا استخر دار قرار میگیرد در این ویلای ۲۲۰ متری استخر - سونا و جکوزی نیز تعبیه شده است.

مشخصات و امکاناتِ بیشترِ این ویلای استخردار در گلیرد محمودآباد:

موقعیت ملک : شمالی,جنوبی

مشخصه ملک : دوبلکس

نمای ساختمان : سنگ

مشاعات : استخر,سونا,جکوزی

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,پکیج و رادیاتور,گرمایش از کف,موتورخانه مرکزی

پوشش کف : سنگ

آشپزخانه : چوب,اپن,هود,گاز رومیزی,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,وان,جکوزی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,شومینه,کمد دیواری,درب ریموت دار

نوع و تعداد پارکینگ : مشاع,اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

 

عزیزانی که نیاز به مشاوره برای خرید ویلا دارند می توانند از فرم مشاوره که در همه آگهی ها وجود دارد استفاده کنند، پس از تکمیل کردن فرم، مشاوران رویال ویلا با شما تماس گرفته و شمارا در امر خرید ویلا راهنمایی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما رفته یا کلیک کنید.

از شما همراهان گرانقدر سایت رویال ویلا سپاس گذاریم که مارا همراهی میکنید.

 اگر اطلاعات ماه کافی نبوده و اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلای دوبلکس استخردار را می خواهید می توانید همین حالا با تیم رویال ویلا، تماس بگیرید اطلاعات کامل تری را از این ویلای لاکچری در اختیارتان قرار دهد.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:

خرید ویلا در محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس

 

کد 296


محدوده آدرس: روستای جنگلی گلیرد محمودآباد
  • کد ملک 10800
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره