صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا شمال نیم پیلوت شهرکی مرانده

خرید ویلا شمال نیم پیلوت شهرکی مرانده

1111
فروخته شد
قیمت
660,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10801
زمین
210 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا شمال نیم پیلوت شهرکی مرانده

 

 یکی از معروف ترین و پر رونق ترین مناطق شمالی؛ روستاهای واقع در خط دریا می باشند روستاهایی که به مسیر ارتباطیِ آمل-چمستان و آمل-محمودآباد ختم می شود، این مسیر؛ جاده کلوده / جاده ولیسده و خطِ دریا لقب دارد.

دلیل پتانسیل بالای روستاهای این مسیر به خاطر دسترسی آسان این روستاها به مناطق جنگلی - کوهستانی - ساحلی می باشد؛ به همین دلیل در سال‌های اخیر شاهد رشد فزایندهِ قیمتِ زمین و ویلا در این روستاها شده ایم و امروز قصد داریم تا شما را با یکی از ویلاهای ارزنده در یکی از روستاهای واقع در این جاده آشنا نماییم.

ویلایی را که امروز برایتان کاندید نموده ایم در گروه خرید ویلا نیم پیلوت قرار میگیرد این ویلا دارای ۲۱۰ متر زمین و ۱۶۰ متر بنای ساخت می باشد که سه اتاق خواب مستر به صورت کاملا مهندسی ساز و دل باز برای آن طراحی شده است.

نمای بیرونی این ویلای نیم پلوت از سنگ تراورتن میباشد و از ایوان این ویلا ویوی بی نظیری به جنگل و کوهپایه دارید.

مشاهده و خرید ویلا جنگلی؛کلیک کنید.

این ویلای نیم پیلوت همانطور که اشاره شد در مسیر جاده کلوده و روستای مرانده واقع شده است روستای مرانده از جمله روستاهای مجاورت جاده ای می باشد که دارای مساحت جغرافیایی کم و مردمانی خون گرم است از روستاهای اطراف مرانده؛ می توان به روستاهای مسکون کوکده - روکش - گلان و چنگاز اشاره کرد.
مشاهده و خرید ویلا کلوده؛ کلیک کنید.


فعالیت عموم روستاییان؛ کشاورزی و باغداری میباشد خاکِ بسیار حاصلخیز و منبع کشت برنج مرغوبِ کشور در این روستاها انجام می‌گیرد.

از امتیازات ویژه این ویلای نیم پلوت علاوه بر اینکه جایگاه جغرافیایِ ویژه‌ای دارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می توانید خود را از ویلای شخصی به جنگل های آمل-چمستان و منطقه ساحلیِ محمودآباد برسانید امتیازات ویژه دیگری نیز برای این ویلای نیم پلوت وجود دارد که نقش بسیار اساسی و تعیین کننده در گزینش شما سروران دارد.


مهمترین ویژگی که دغدغه بسیاری از مشتریان رویال ویلا می باشد امنیت و شرایط محل می باشد که باید گفت این ویلای نیم پیلوت در شهرکی با سرایداری و گیت نگهبانی جهت اطمینان بیشتر شما عزیزان قرار دارد.

مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر در رویال ویلا

و مورد دیگری که بسیار در ارزنده بودن این ویلا دخیل است و باعث شده تا این ویلای نیم پیلوت شهرکی در گروه خرید ویلا ارزنده قرار گیرد قیمت استثنایی و ویژه این ویلا می باشد که شما میتوانید با پیش پرداخت مبلغی اندک توسط تیم قدرتمند و با سابقه رویال ویلا مالک قانونی این ویلا شوید.

 

مشخصات و امکانات این ویلای شهرکی در مرانده آمل:

دسترسی به مرانده از روی نقشه، کلیک نمایید.

موقعیت ملک : شمالی

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : گرمایش از کف

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : هود,گاز رومیزی,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ

سایر امکانات : خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : مشاع,اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد,شخصی,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

برای مشاوره و راهنمایی در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.

یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

 

کد 295


محدوده آدرس: روستای مرانده - خط دریا
  • کد ملک 10801
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره