صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا لاکچری شهرکی سنددار شمال شیرکلا

ویلا لاکچری شهرکی سنددار شمال شیرکلا

1063
فروخته شد
قیمت
1,050,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10803
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا لاکچری شهرکی سنددار شمال شیرکلا

 

خرید ویلا در شمال یکی از پرطرفدارترین نوع خرید ها در ماه های اخیر بوده و می باشد؛ بگونه ای که امروز خرید ویلا یا خرید زمین به عنوان پر سود ترین و سرمایه گذاری بدون ریسک در کشور شناخته شده است و شاهد بازار بسیار داغی در دفاتر املاک و مشاوران می باشیم؛ رفته رفته میزان تقاضای مشتریان افزایش یافته که نیازِ مضاعفی به وجود آمد تا دفاتر املاک و مشاوران بیشتری میزبان خدمت‌رسانی و راهنمایی شما مشتریان باشند، بر همین اساس تیم قدرتمند و با سابقه رویال ویلا بخشی از خدمات خود را در قالب وب سایت و به صورت اینترنتی ارائه می دهد علاوه بر افزایش تیم فنی و فروش مجموعه؛ بستری قدرتمند جهت سهولت دسترسیِ شما مشتریان به انواع ویلا ها در بازه‌های قیمتی مختلف و یا المانهای موردنظرتان به وجود آورده است.

شما به راحتی می توانید با ماژول های جستجوی که در در وبسایت رویال ویلا قرار دارد بر اساس رنج قیمتی و تعداد اتاق خواب یا متراژ زمین و بنا انتخاب نمایید به عنوان مثال مشاهده تمام ویلاهای بین ۱ تا ۱ میلیارد و 100 میلیون تومان شما به راحتی می توانید تمام ویلا های این محدوده را با کلیک بر روی لینک رنگی مقابل مشاهده نمایید:

مشاهده و خرید ویلاهای بین 1 تا 1.100 میلیون تومان


همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید این ویلا دارای ساختار متفاوتی نسبت به سایر ویلاهای موجود در منطقه می‌باشد ساختار نیم پیلوت با پارکینگ مسقف ولی با نمای ظاهری تمام سنگ در طرح دوبلکس، اقتدار خاصی را به نمای ظاهری و ساختمان بخشیده است داخل این ساختمانِ نیم پیلوت پله های سنگ کاری شده قرار گرفته است و همانطور که مشاهده می کنید شماتیک بسیار ویژه ای را به محیط حال و پذیرایی این ویلای نیم پیلوت؛ بخشیده است همچنین پارکینگ مسقف با درب ریموتی؛ اطمینانِ خاطرتان را از امنیت ماشین حتی در زمانی که خودتان در ویلا سکونت ندارید جمع می باشد که از این پارکینگ مسقف میتوانید به عنوان انباری سرپوشیده نیز استفاده نمایید.

موقعیت جغرافیایی این ویلا جنگلی می باشد و ریوی بسیار زیبا و بکری رو به کوهپایه و جنگل را دارد.

مشاهده و خرید ویلا جنگلی؛ کلیک نمایید.

از امتیازات ویژه این ویلای نیم پیلوت می توان به سند تک برگ آن اشاره کرد که خیالتان را از بابت قطعیت سند و مالکیت خود راحت کند.

مژده دیگر به عزیزان و همراهان رویال ویلا که همواره در رابطه با امنیت ویلای خود در زمان نبودشان نگرانی دارند باید گفت که این ویلای لاکچری سنددار در داخل شهرک مجلل با امنیت و گیت نگهبانی و سرایداری میباشد که در زمان نبود شما اطمینان خاطر بیشتری را به شما خواهد داد.

مشاهده و خرید ویلا شهرکی در شمال

این ویلای شهرکی سند دار در روستای جنگلی شیرکلای نور واقع شده است؛ شیر کلا از جمله روستاهایی است که برای رسیدن به این روستا باید از یک مسیر جنگلی بسیار زیبا و بکر عبور کرد و مناظر بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد.

این ویلای لاکچری شهرکی؛ نوساز بوده و کلیه انشعابات لازم را برای ساخت؛ دریافت نموده است و شما مشتری گرامی با خیالی راحت می توانید به واسطه تیم قدرتمند رویال ویلا خود را به مالکیت قانونی خود برسانید.

 

مشخصات و امکانات دیگر این ویلا شهرکی:

موقعیت ملک : جنوبی

مشخصه ملک : لاکچری,اختلاف سطح

نمای ساختمان : چوب,سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,وان

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد,شخصی

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 خرید ویلا با 150 میلیون دیگر در شمال، کلیک نمایید.

جهت خرید ویلای نیم پیلوت در شمال کشور ،و در کل خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست .جهت مشاوره فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

کد 293


محدوده آدرس: روستای جنگلی شیرکلای نور
  • کد ملک 10803
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره