صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا نیم پیلوت شهرکی در شیرکلای نور

فروش ویلا نیم پیلوت شهرکی در شیرکلای نور

1611
فروخته شد
قیمت
800,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10805
زمین
220 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت شهرکی در شیرکلای نور

 

با نام و یاد خدا؛ امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلایِ ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم.

همان طور که می‌دانید پیدا کردن و  خرید ویلا ارزان قیمت روز به روز نادر تر می شود زیرا با افزایش تورم و ارزش پایین واحد پولی کشور؛ به طبع هزینه های ساخت یک دستگاه ویلا نیز افزایش یافته و سازنده یا مالک ویلا ناچارا بایست با مبلغ بالاتری؛ ویلا یا زمین خود را به فروش بگذارد.

این ویلای ارزان قیمت دارای شرایط تسویه بسیار مناسبی می باشد شما می توانید با پیش پرداخت مبلغی اندک مالک قانونی این ویلا شوید و مابقی مبلغ را به صورت اقساط بلند مدت پرداخت نماید.

مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر در رویال ویلا

موقعیت جغرافیایی این ویلا در روستای شیرکلای نور می باشد؛ شیرکلا در مسیر آمل به چمستان قرار گرفته است و برای رسیدن به این محل در ۱۲ کیلومتری از مرکز آمل به روستای رزک می‌رسید که همجوار با خیابان اصلی آمل-چمستان می باشد و روبروی این روستا یک مسیر جنگلی وجود دارد که شما با طی مسافتی اندک و عبور از مسیر بسیار زیبا و دیدنی با درختان تودرتو و سر به فلک کشیده به روستای جنگلی و زیبای شیر کلا می رسید، از روستاهای اطراف شیر کلا می‌توان به درکاپی - رزک و شهربند و از سمتی به حسین آباد اشاره کرد.
دسترسی به شیرکلا از روی نقشه گوگل؛ کلیک نمایید.


این ویلای جنگلی دارای ساختار نیم‌پیلوت می باشد و در گروه خرید ویلا نیم پیلوت؛ قرار میگیرد از ویژگی های ویژه این ویلای ِجنگلی می توان به شهرکی بودن آن اشاره کرد که این ویلای نیم پیلوت در شهرکی با رعایت اصول و قوانین ساخت با تعدد ویلایی کم؛ بنا شده است و برای عزیزانی که در فواصل زمانی بلندمدت به ویلای خود سفر می کنند برای اطمینان خاطر بیشتر شهرکی بودن و گیت نگهبانی و سرایداری؛ گزینه بسیار مناسب برای آنها بوده و نگرانی یا استرسی در زمان عدم حضورشان در ویلا را  به صفر می رساند.


این ویلای نیم پیلوت شهرکی در شیر کلای نور دارای ۱۸۰ متر بنای ساخت و ۲۲۰ متر زمین میباشد که در این بنا سه اتاق خواب مستر با رعایت کلیه اصول مدرن و مهندسی ساز تعبیه شده است.

این ویلای شهرکی نوساز بوده و توانسته کلیه انشعابات لازم از جمله آب برق گاز را دریافت نمایید.

مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر در رویال ویلا؛ کلیک نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلای شهرکی؛ کافیست با رویال ویلا تماس بگیرید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

 

مشخصات و امکانات این ویلای شهرکی در شیرکلای نور:

مشخصه ملک : اختلاف سطح

نمای ساختمان : سنگ

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,مدرن,اپن,هود

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

برای خرید ویلا نیم پیلوت  و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

کد 291


محدوده آدرس: شیرکلای نور
  • کد ملک 10805
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره