صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا با 100 میلیون در آغوزبن آمل

خرید ویلا با 100 میلیون در آغوزبن آمل

1421
فروخته شد
قیمت
650,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 10806
زمین
200 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا با 100 میلیون در آغوزبن آمل

 

با سلام خدمت همراهان رویال ویلا؛ امیدوارم که لحظاتتون سرشار از شادکامی و سلامت جسم که این روزها به دلیل ویروس منحوس کرونا استرس و نگرانی کلیه هم وطنان و عموم مردم جهان شده است در صحت و سلامت به سر ببرید و عاجزانه از شما عزیزان خواستار رعایت نکات و اصول بهداشتی می باشیم تا هرچه زودتر از شرایط اسفبار کادر زحمتکشِ پزشکی و شرایط بد اقتصادی کشور خارج شویمcry

امروز از قصد داریم تا شما را با یک دستگاه ویلای ارزان قیمت آشنا کنیم که در حومه شهر آمل و روستایی به نام آغوزبن واقع شده است.

موقعیت مکانی این ویلا در گروه خرید ویلا جنگلی قرار دارد که دارای ۲۰۰ متر زمین و ۱۵۰ متر بنای ساخت که در این بنای ۱۵۰ متری ۳ اتاق خواب مستر تعبیر شده است.

این ویلای جنگلی در روستایی که از مرکز شهر آمل با فاصله چهار کیلومتری واقع شده است؛ قرار گرفته و دسترسی بسیار آسان و سریع به جنگل را دارد که شما به راحتی می توانید به واسطه کمربندی جدید امامزاده عبدالله خود را به جنگل های انبوه عالی کیا سلطان و آلشرود برسانید.

روستای آغوزبن از جمله روستاهای حومه شهر آمل می‌باشد که در مسیر عبوری جاده آمل به چمستان واقع شده است روستایی با جمعیت کم و مساحت جغرافیایی در مجاورت کمربندیِ مهم ارتباطی آمل-چمستان  می باشد.
مشاهده و خرید ویلا آغوزبن دیگر


خرید این ویلا دارای شرایط ویژه ای می باشد که تنها با ۱۰۰ میلیون پیش پرداخت میتوان مالک این ویلای جنگلی شد.

مشاهده و خرید ویلا با 100 میلیون دیگر در رویال ویلا

این ویلا از نوع نیم پیلوت میباشد و در گروه خرید ویلا نیم پیلوت قرار میگیرد برای آن دسته از عزیزانی که داشتن پارکینگ مسقف و سرپوشیده برای پارک اتومبیل برای شما مهم است انتخاب ویلاهای نیم پلوت گزینه مناسبی می باشد.

لازم به ذکر است که این ویلای نیم پیلوت جنگلی؛ شهرکی نیز می‌باشد و برای مشتریانی که انباره سوال و نگرانی در رابطه با امنیت ویلای خود را دارند باید گفت که انتخاب و خرید ویلا شهرکی گزینه بسیار مناسبی برای حفظ امنیت و اطمینان خاطرِ بیشتر شما عزیزان می باشد تا در روزها و ماههای که در ویلای خود به سر نمی برید از ساختمان و محیط فضای ثبت آن به واسطه سرایدار مراقبت و نگهداری می گردد.

نمای بیرونی این ساختمان از سنگ می باشد که ساختاری مقتدرانه به مجموعه بخشیده است.

 

مشخصات و امکانات این ویلای نیم پیلوت در آغوزبن:

مشخصه ملک : اختلاف سطح

نمای ساختمان : سنگ

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,اپن

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : گچ

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی


اگر اطلاعات ما برای این ویلا کافی نبوده به راحتی می توانید با دکمه ثبت درخواست مشاوره در همین صفحه درخواست خود را بپرسید و با فشردن دکمه ثبت درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند و یا اینکه وارد صفحه تماس با ما شویم و با شماره پشتیبانی تماس برقرار نمایید تا از مشاوره مستقیم و تخصصی به صورت رایگان بهره مند شوید.

کد 290

 


محدوده آدرس: روستای جنگلی آغوزبن
  • کد ملک 10806
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره