صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا ارزنده استخردار ارزان قیمت در انجه پل آمل

ویلا ارزنده استخردار ارزان قیمت در انجه پل آمل

1341
فروخته شد
قیمت
780,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 11972
زمین
270 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا ارزنده استخردار ارزان قیمت در انجه پل آمل

 

دیگر وقت آن رسیده تا در این گرمای تابستان به شمال زیبا سفر کنید؛ شمالی که از جنگل های انبوه و سواحل نیلگون دریای خزر مملو شده است چه خوب است که در این مناطق زیبا از شمال؛ مالک ساختمان یا ویلایی باشید که تیم رویال ویلا به همین خاطر گرد هم آمده تا شما را مالک یک دستگاه ویلای اکازیون و در شأن و منزلت شما قرار دهد و امروز قصد داریم تا شما را با یک دستگاه ویلای استخردار ارزان قیمت در یکی از مناطق جنگلی شمال آشنا کنیم.

این ویلا دارای ۲۷۰ متر زمین و ۱۴۰ متر بنای ساخت می باشد که در ساختار فلت یا همکف قرار گرفته است این ویلای همکف دارای ۲ اتاق خواب مستر در فضای ۱۴۰ متری می باشد که کلیه انشعابات و الزامات این ویلا متصل بوده و به صورت نوساز آماده خرید و سکونت شما عزیزان می باشد.

این ویلای فلت در منطقه جنگلی و بکر از حومه شهر آمل روستای انجپل واقع شده است که دسترسی بسیار مناسبی برای رسیدن به جنگل و دریا را خواهید داشت.

همانطور که در مقالات و سایر آگهی های وب سایت رویال ویلا؛ دیده اید؛ ارزانترین ویلا ها و یا در واقع خرید ویلا ارزان قیمت به ویلاهای فلت اختصاص می‌یابد؛  این طور می‌توان گفت خرید ویلا فلت از جمله ارزانترین خرید ویلا ها در شمال می باشد که این ویلای فلت علاوه بر ارزنده بودن و قیمت پایین آن؛ استخر دار نیز می باشد که یکی از امتیازات و وجه تمایزِ ویژه این ویلا نسبت به سایر ویلا های ارزان قیمت موجود در منطقه می‌باشد.

از دیگر امتیازات این ویلای فلت می‌توان به شهرکی بودن آن اشاره کرد که عامل بسیار مهم در کسب اطمینان خاطر از حیاط و ساختمان ویلایی تان در زمان نبود تان می باشد تا در زمانی که در شمال یا ویلای خود به سر نمی برید؛ نگهبان یا سرایدار شهرک محافظ امنیت از مجموعه شهرکی و ویلای شما می باشد به همین دلیل خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که در بازه های زمانی کمی به شمال یا ویلای خود سفر می کنند و در بیشتر روز های سال ویلایشان خالی از سکنه می باشد گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب شان در خرید ویلا می باشد.

اگر اطلاعات ما در رابطه با این ویلا کافی نبوده همین حالا می توانید با شماره های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید؛ کد ویلا را در اختیار مشاور قرار داده تا اطلاعات دقیق در و کامل تری را دریافت نمایید.

 

مشخصات و اطلاعات دیگر این ویلای شهرکی در آمل:

موقعیت ملک : شمالی

نمای ساختمان : سنگ

مشاعات : استخر

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,مدرن,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

برای خرید ویلا سندار و خرید ویلا فلت در آمل؛ تیم رویال ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا سنددار در شمال کشور می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

کد 337


محدوده آدرس: انجه پل