صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا تریبلکس لاکچری در سائیج محله آمل

خرید ویلا تریبلکس لاکچری در سائیج محله آمل

1121
فروخته شد
قیمت
1,450,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 11974
زمین
240 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس لاکچری در سائیج محله آمل

 

همراهان رویال ویلا سلام؛ امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنید.

امروز قصد داریم تا شما را با یک روستای جنگلی زیبا آشنا کنیم؛ روستایی که در موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر و دسترسی عالی به دریا و جنگل قرار گرفته است، شما از شمال چه می‌خواهید جز جنگل و دریا به انضمام محیطی امن و آرام برای گذران اوقات فراغت تان.

منطقه ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم سائیج محله نام دارد روستایی با وسعت جغرافیایی بزرگ و مردمانی پرتلاش ازجنس کشاورزی و باغداری.

روستای سائیج محله در ۶ کیلومتری از مرکز شهر آمل قرار گرفته است و شما با طیِ فاصله زمانی حدوداً ۱۰ دقیقه می توانید خود را به مرکز شهر آمل برسانید؛ مراکز تفریحی فروشگاه ای زیادی در مجاورت این روستای بزرگ وجود دارد که شما به راحتی می توانید نیازها و خریدهای خود را انجام دهید.

در روستای سائیج محله؛ ویلایی را برای شما گزینش نموده ایم که دارای ۲۴۰ متر زمین و ۲۵۰ متر بنای ساخت می باشد و در این بنای ۲۵۰ متری؛ سه اتاق خواب مستر برای خانواده های پرجمعیت اختصاص داده شده است.

این ویلا نسبت به متراژ اکازیون می‌باشد و در گروه خرید ویلا اکازیون قرار می گیرد زیرا در متراژ زمینِ کمتر؛ متراژ بنای بالاتری را به خود اختصاص داده است و ناگفته نباشد که این ویلای ۲۵۰ متری در سه طبقه یعنی در گروه خرید ویلا تریبلکس جای دارد.

طراحی این ویلای تریبلکس نسبت به ویلا های موجود در منطقه متفاوت می باشد به گونه‌ای فضای بیشتری را در طبقات خواهید دید و سبک طراحی متفاوت منجر به اوکازیون بودن این ویلای تریبلکس شده است.

این ویلای تریبلکس؛ شخصی ساز بوده و دارای سند قولنامه ای می باشد که در سال ۹۹ کلیه انشعابات و الزامات متصل را دریافت نموده و با شرایط نقد و اقساط آماده خرید و سکونت شما عزیزان می باشد.

اگر اطلاعات بیشتری نسبت به این ویلا می خواهید همین حالا می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید تا کارشناسان مجرب و حرفه‌ای تیم رویال ویلا اطلاعات کامل تر و تخصصی تر از این ویلای تریبلکس زیبا را در اختیارتان قرار دهند.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای تریبلکس در آمل:

مشخصه ملک : لاکچری

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,کمد دیواری,انباری

نوع و تعداد پارکینگ : تعداد پارکینگ 1

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

 

 برای خرید ویلا لوکس در نور و در کل خرید ویلا لوکس در مازندران تیم رویال ویلا همراه شماست.

برای مشاوره در مورد خرید ویلا سنددار در شمال کشور می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راستِ همین صفحه قرار دارد را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
 
 مشاهده و خرید ویلا سائیج محله دیگر در شمال

 

کد 339

 


محدوده آدرس: روستای جنگلی سائیج محله آمل
  • کد ملک 11974
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره