صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا جنگلی دوبلکس سنددار در همصفای نور

خرید ویلا جنگلی دوبلکس سنددار در همصفای نور

942
فروخته شد
قیمت
1,730,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 11975
زمین
300 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا جنگلی دوبلکس سنددار در همصفای نور

 

 روستای همصفا یکی از روستاهای خوش آب و هوا و جنگلی در حومه شهر نور می باشد از روستاهای همجوار می‌توان به انگتارود و فولادکلا اشاره کرد، روستاهایی که در خط یک جنگل‌های انبوه چمستان واقع شده‌اند موقعیت جغرافیایی روستای همصفا در شرایط ویژه و خاصی قرار گرفته است زیرا شما با طی مسافت اندک می توانید خود را به جنگل و مناطق کوهستانی همچون واز گزناسرا و توران کلا رساند و از مناظر بی‌نظیر؛ بکر و کوهستانی - جنگلی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اوج لذت و خاطره سازی را در کنار عزیزان و خانواده تان تجربه خواهید کرد.


دسترسی به روستای همصفا از روی نقشه؛ کلیک نمایید.


به همین خاطر امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای ارزنده در روستای هم صفا را به شما معرفی کنیم این ویلا دارای ۳۰۰ متر زمین و ۳۰۰ متر بنای ساخت در دو طبقه می باشد و همانطور که می دانید برابر بودن متراژ زمین و بنا خود دلیلی بر اوکازیون بودنِ ویلا می باشد که این ویلای دوبلکس در گروه خرید ویلا اکازیون قرار میگیرد.

در بنای ۳۰۰ متری این ویلایِ دوبلکسِ اکازیون؛  ۳ اتاق خواب مستر تعبیه شده است و کلیه انشعابات آب - برق - گاز در سال ۹۹ برای این ویلای خوش بنا اخذ گردیده و توانسته سند تک برگ به صورت شخصی ساز دریافت نمایند.

از امتیازات ویژه این ویلای دوبلکسِ زیبا می توان به شخصی ساز بودن آن اشاره کرد زیرا این ویلا در گروه ویلاهای انبوه سازان و یا کسب و کارهای مرتبط به خرید و فروش ویلا قرار نگرفته و کاملاً توسط مالکِ زمین به صورت شخصی بنا گردیده است به همین دلیل بازدید و خرید از این ویلای شخصی ساز را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاهده و خرید ویلا شخصی ساز دیگر در رویال ویلا


یکی دیگر از امتیازات ویژه این ویلای شخصی سازِ دوبلکس؛ شهرکی بودن آن است و برای آن دسته از عزیزانی که سفرهای کوتاه مدت و در فواصل زمانی زیاد را تجربه می کنند خرید ویلا شهرکی گزینه بسیار مناسبی است تا در زمان نبودشان در شمال یا ویلای خود؛ گیت نگهبانی و سرایداری شهرکی، وظیفه نگهبانی و مراقبت از مجموعه شهرکی و ساختمان را بر عهده دارد.

 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای دوبلکس در نور:

مشخصه ملک : دوبلکس

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,کمد دیواری,انباری,دوربین مداربسته

نوع و تعداد پارکینگ : تعداد پارکینگ 1

وضعیت ملک : سند دارد,شخصی

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

مشاهده و خرید ویلا با 200 میلیون

 جهت خرید ویلای دوبلکس در شمال کشور و خرید هر گونه ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا در خدمت شماست.جهت مشاوره نیز فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنیدلطفا .

 

برای خرید ویلا دوبلکس و  و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.

 

کد 340


محدوده آدرس: روستای جنگلی همصفای نور
  • کد ملک 11975
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره