صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا ارزان شهرکی در کوکده محمودآباد

خرید ویلا ارزان شهرکی در کوکده محمودآباد

1224
فروخته شد
قیمت
695,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 11978
زمین
250 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا ارزان شهرکی در کوکده محمودآباد

 

دوستان و همراهان رویال ویلا؛ سلام امیدوارم که لحظات تان سرشار از انرژی و برنامه مناسبی را برای تعطیلات پیش رو هماهنگ کرده باشید یکی از بهترین مکان برای گذران تعطیلات سفر به شمال می باشد آنهم در ویلای اختصاصی خود، با ما همراه باشید یک دستگاه ویلای ارزان قیمت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید این ویلا به صورت نیم پیلوت طراحی شده و بنمای ظاهری و بیرونی ساده از جمله ویلاهای ارزان قیمت در منطقه می باشد.

این ویلای ارزان قیمت دارای ۲۵۰ متر زمین و ۱۴۰ متر بنای ساخت در دو طبقه می باشد که در این بنای ۱۴۰ متری دو اتاق خواب مستر برای آن تعبیه شده است لازم به ذکر است که این ویلا یک سال ساخت می باشد و در سال ۹۸ توانسته کلیه انشعابات و اقدامات لازم را دریافت نماید.

مکان قرارگیری این ویلا در روستای پرطرفدار در مسیر خط دریا می باشد و همانطور که در مقالات و سایر آگهی های رویال ویلا خوانده اید خط دریا یا جاده ولیسده به دلیل دسترسی راحت از سمتی به جنگل های آمل - چمستان و از سمتی دیگر به سواحل محمودآباد؛ که از طرفداران زیادی برخوردار است و در سال‌های اخیر رشد فزاینده در این مناطق و ویلاهای موجود در خط دریا روبرو شده ایم.

روستای کوکده یکی از آخرین روستاهای خط دریا به سمت محمودآباد میباشد از همین رو این روستا را از روستاهای حومه محمودآباد نامیده‌اند و دارای موقعیت بی نظیر و همچنین منطقه بسیار خوش آب و هوا در شمال می باشد.

این ویلای ارزان قیمت در محمودآباد؛ شهرکی می باشد و خرید ویلا شهرکی انتخاب هوشمندانه و گزینه مناسب برای آن دسته از مشتریانی که در طی سال کمتر به شما سفر می‌کنند و در بیشتر فصول سال ویلا ایشان خالی از سکنه می باشد بهتر است تا مسئولیت نگهداری و محافظت از ویلا را برعهده سرایدار و گیت نگهبانی شهرک واگذار کند از همین روی ویلاهای شهرکی گزینه بسیار مناسب برای افزایش امنیت در زمان عدم سکونت تان می باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای ارزان قیمت در محمودآباد:

موقعیت ملک : جنوبی

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,درب ضد سرقت,انباری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

مشاهده و خرید ویلا اقساطی   در خطه ی سرسبز شمال     مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت در شمال کشور

 شما دوستان عزیز می توانید برای خرید ویلای ارزان قیمت   در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در منطقه خوش آب و هوا و سرسبز شمال، از خدمات تیم رویال ویلا که در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد، بهره مند شوید. جهت مشاوره نیز فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که در سمت راست هر صفحه قرار دارد را، تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران فعال و ومسئول ما در رویال ویلا  در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. در صورت تماس با رویال ویلا لطفا اینجا کلیک کنید.

 

کد 342


محدوده آدرس: کوکده محمودآباد
  • کد ملک 11978
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره