صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ارزنده ویلا شهرکی با 150 میلیون در شمال

فروش ارزنده ویلا شهرکی با 150 میلیون در شمال

945
فروخته شد
قیمت
735,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12120
زمین
210 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ارزنده ویلا شهرکی با 150 میلیون در شمال

 

 

سلام به رویالی های عزیزم که همواره دنبال کننده ما می باشید laughing امیدواریم تاکنون هیچکدامتان درگیر  ویروس منحوس کرونا  نشده باشید و ماسک زدن sealed و شست و شوی مرتب دست ها را فراموش نکنید.

 بعلت وضعیت بد اقتصادی که در این مدت  مدید گریبانگیر اکثریت ما شده است شاید بعضی از افراد قصد خرید ویلا را فراموش کرده باشند. گروه املاک رویال ویلا میخواهد شما را با ویلایی به قیمت ارزنده آشنا کند.

 

مساحت زمین  ویلا 210 متر و مساحت بنا 150 متر است که  در مقایسه با ویلاهای هم ردیف خود  قیمت بسیار مناسبی دارد و در ردیف ویلاهای ارزان قیمت قرار گرفته است که رویالی ها این پیشنهاد را برای آن دسته از کسانی که علاقمند به خرید ویلا ارزان قیمت می باشند توصیه میکنند و امیدواریم بار دیگر هم به توصیه های رویال ویلا توجه کنید وآن راجدی بگیرید.

 

خرید ویلا شهرکی در شمال با 150 میلیون یکی ازنادرترین امتیاز و شرایط  فروش ویلا زیر قیمت است.

 

در  معماری نمای ساختمان، سنگ به کار گرفته شده است. دارای درب کرکره ای برای رفت و آمد آسان می باشد. دو اتاق خواب با طراحی مستر  و همچنین تراس با ویو رو به جنگل دارد که این ویلا ارزنده را متمایز از دیگر ویلاها می کند. یکی دیگر از امتیازات خرید ویلا ارزنده شهرکی بودن آن است که آن را در گروه ویلاهای پرطرفدار قرار داده است.

ویلا شهرکی این امکان را به شما میدهد که در ایام هفته به محل سکونت خود بروید و با خیال آسوده نگرانی بابت مسایل امنیتی ویلایتان نداشته باشید زیرا در شهرک همواره امنیت ویلایتان تامین میشود. تمامی انشعابات اصلی وصل می باشد و دارای پارکینگ اختصاصی است اکثر افراد برای پارک اتومبیل خود در ویلاهایی با متراژ کوچک دچار مشکل می شوند که این مشکل را نیز با مساحت 210 متری حل کرده ایم.

 

موقعیت مکانی این ویلا در جایی بینظیر از شمال قرار گرفته شده است در روستایی  در اطراف شهر آمل به نام روستای سیاه لش که نام آن برای همه آشناست و جزو بکرترین مناطق در شمال می باشد. بومیان آن منطقه مردمانی  ساده و بی آلایشند که مهمانواز ی جزیی از خصلتشان می باشد. مطمعنا شما هم عاشق سادگی مردمان آن خطه می شوید و از هم صحبتی با آنان سیر نمی شوید. 

 

 

مشخصات و امکانات کلی فروش ارزنده ویلا شهرکی با 150 میلیون درشمال:

موقعیت ملک : جنوبی

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,گرمایش از کف

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : چوب,هود,گاز رومیزی,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری,باربیکیو

نوع و تعداد پارکینگ : مشاع,اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

برای مشاهده و خرید ویلا ارزنده و یا هر نوع ویلای دیگری بر روی خرید ویلا کلیک کنید و با ما تماس  بگیرید.در صورت مشاوره و داشتن سوال هایی بابت خرید و فروش ویلا ارزان قیمت در قسمت راستتان بر روی درخواست مشاوره  کلیک کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و پاسخگوی شما نازنینانم باشند. مطمعن باشید با رویال ویلا می توانید بهترین تصمیم را برای خرید ویلا بگیرید.

کد 266


محدوده آدرس: روستای سیاه لش از حومه شهر آمل
  • کد ملک 12120
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره