صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش کاخ ویلا سعادت آباد شمال شهرکی با استخر

فروش کاخ ویلا سعادت آباد شمال شهرکی با استخر

1232
قیمت
2,800,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12121
زمین
540 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش کاخ ویلا سعادت آباد شمال شهرکی با استخر

 

با درود فراوان به هم وطنان عزیزم  امیدوارم حال دلتون خوب بوده باشه kiss

گروه موفق رویال ویلا یک کاخ ویلا به شما معرفی می کنه که حال دلتون و از اینی که هست بهتر میکنه، چون تمام امکاناتی که باید یک ویلای لوکس لاکچری دارا باشه ویلای مورد نظر ما از اون برخورداره اینم بگم که تا به حال رویال ویلا مکان و منطقه ای را معرفی نکرده که عالی نباشه پس هر ویلای لاکچری که آرزو دارید و تو ذهنتونه رو از املاک رویال ویلا بخواهید.

 

ویلایی که میخواهیم امروز  برای شما دوستان عزیزم وصفش کنیم کاخ ویلا تریبلکس می باشد که در سعادت آباد نور قرار گرفته است. از امتیازات بسیار مهم آن شهرکی بودنش است زیرا   کاخ ویلا شهرکی جز نایاب ترین فایل هایی است که ممکنه در  منطقه ی نور  وجود داشته باشه بعلت لوکس بودن ویلا نیاز به نگهبان هم احساس میشه که این نیاز از طریق وجود نگهبانان در شهرک تامین میشه، هر چند با دوربین مدار بسته ای که از محسنات بسیار خوب کاخ ویلا تریبلکس است در سرتاسر ویلا نصب شده است، امنیت کاخ ویلا را برای همیشه حتی در نبود نگهبان تامین می کند.

 

وجود استخر در حیاط ویلا و فضای سبزی که تعبیه شده است لذت بردن از یک آخرهفته ی شگفت انگیز را در کنار دوستانتان محیا میکند. به نظر شما امکان داره به شمال بیایید و کبابی بر  بدن نزنید؟ به گفته ی جناب مهران مدیری : آخرهفته، شمال، جوج. این سه کلمه مانند مثلث برمودا کامل کننده تعطیلات به یاد ماندنی می باشند.

حال ما با در نظر گرفتن فضایی برای باربیکیو حتی شام دادن به مهمانانتان را هم آسان کرده ایم و بدون نگرانی میتوانید به مهمانی دادن خود بپردازید.

 

 یکی دیگر از مزیت های کاخ ویلا آشپزخانه ی  فول فرنیش آن است با نمایی زیبا و دیدنی که دارای کابینت، هود و گاز رومیزی می باشد که با طراحی زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. نور پردازی که در آشپزخانه و اتاق خواب ها و سالن انجام گرفته چشم هر بیننده ای را جلا میدهد. وقتی بعد از یکی دوساعت تفریح در خیابان های نور به خانه برمی گردید با درب ریموت دار میتوانید بدون صرف کردن هیچ انرژی وارد خانه تان شوید.

 

فروش کاخ ویلا  سعادت آباد توسط مشاورین رویال ویلا به صورت نقد و اقساط نیز انجام میگیرد. حتی رویالی ها شرط معاوضه را قرار داده اند تا شما همراهان عزیزم به آن چیزی که میخواهید دست پیدا کنید. این ویلا با داشتن سند شخصی کارتان را برای بنام زدن کاخ ویلا راحت میکند.

 

 

مشخصات و امکانات کلی فروش کاخ ویلا سعادت آباد شمال شهرکی با استخر:

موقعیت ملک : شرقی

مشخصه ملک : لاکچری,فول امکانات,اختلاف سطح

نمای ساختمان : سنگ 

مشاعات : استخر,سونا

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,پکیج و رادیاتور,گرمایش از کف

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : جزیره,اپن,فول فرنیش,هود,گاز رومیزی,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,شومینه,کمد دیواری,باربیکیو,دوربین مداربسته,درب ریموت دار

نوع و تعداد پارکینگ : مشاع,اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد,شخصی,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

در ایام کرونایی مشاوران ما  برای خدمات رسانی به شما عزیزانم همواره آماده اند و هیچ کوتاهی نمی کنند فقط کافیه شما بر روی تماس با ما کلیک کنید و توضیحات لازم را از املاک رویال ویلا بخواهید.

 

کد 267


محدوده آدرس: سعادت آباد نور