صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / 3 دستگاه ویلا دوبلکس لاکچری پیشگون محمودآباد

3 دستگاه ویلا دوبلکس لاکچری پیشگون محمودآباد

985
فروخته شد
قیمت
1,300,000,000 تومان
نقد و اقساطی
کد ملک 12123
زمین
315 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

3 دستگاه ویلا دوبلکس لاکچری پیشگون محمودآباد

 

 سلام و هزاران سلام laughing

امیدوارم امروزتون و با انرژی شروع کرده باشید و از صبح که بیدار شدید یک تصمیم مهم و جدی  برای آینده ی خود گرفته باشید و بخواهید یک سرمایه گذاری ویژه اونم در بهترین نقطه ی

کشور انجام دهید که با سپردن سرمایه ی خود به گروه حرفه ای رویال ویلا  خیالتان از این بابت راحت باشد این اتفاق قشنگ را تیم مجرب املاک رویال برای شما رقم  می زنند.

 

شاید براتون سوال پیش بیاد که این خطه ی باورنکردنی کجا میتونه باشه! بله، درست حدس زدید، (( شمال)). جایی که از کودکی در ذهن همه ی ما به عنوان خطه ی سرسبز و بکر و دست

نیافتنی تداعی شده و الان فقط با دیدن و جست و جو در  سایت املاک رویال میتوانید با انتخاب یک ویلا این خاطره را به حقیقت تبدیل کنید.

 

 

ویلا دوبلکس جنگلی زیبایی که تیم رویال برای شما در نظر گرفته در موقعیت مکانی بسیار دیدنی و زیبای جنگلی به نام روستای پیشگون قرار دارد. حالا فکر کنید در شمال باشید، ویلاتونم در منطقه جنگلی قرار داشته باشه و هروقتم اراده کنید میتونید به دریا  دسترسی داشته باشید. بنظرتون چه چیزی بهتر از این امکان داره اتفاق بیفته؟

 

 خرید ویلا دوبلکس یکی از نادرترین انتخاب ها از میان  ویلاهای ما می باشد علت آن وجود دوآیتم  دریا و جنگل است. وقتی هنگام صبح نسیم صبحگاهی صورتتان را نوازش می دهد تمام خستگی ها و انرژی های منفی در طول هفته از شما به دور می شود. 

 

مشاوران رویال ویلا بر این باورند که در منطقه جنگلی استفاده از چوب در دکوراسیون ویلا میتواند حس بهتری را به فردی که در ویلا اقامت دارد القا  کند. دکور چوب حتی در آشپزخانه نیز استفاده شده است. آشپزخانه ویلا به صورت مدرن و فول فرنیش طراحی شده است که این امر باعث شده شما دیگر دغدغه ی خرید لوازم آشپزخانه و ست کردن لوازم  آن با محیط را نداشته باشید.

 

مساحت زمین  ویلا دوبلکس ۳۱۵ متر و مساحت بنا ۱۸۰ متر می باشد که با داشتن حیاط و فضای سبزی که تعبیه شده است زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

 

 

مشخصات وامکانات کلی این ویلای لاکچری در پیشگون محمودآباد:

 

موقعیت ملک : شمالی

مشخصه ملک : دوبلکس,لاکچری

نمای ساختمان : سنگ,سیمان

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,گرمایش از کف

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : چوب,مدرن,فول فرنیش,هود,گاز رومیزی,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری,چوبکاری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : پایان کار,قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

توضیحات :  سه دستگاه ویلا دوبکلس شهرکی

سند در دست اقدام

 

 برای خرید ویلا دوبلکس لاکچری در محمودآباد و همچنین مشاوره در مورد خرید ویلا دوبلکس میتوانید با کاربران ما در املاک رویال ویلا تماس برقرار کنید. کاربران ما همواره سعی می کنند بهترین پیشنهاد را براساس قدرت خرید مشتری در اختیار آن ها قرار دهند. و همچنین شما دوستان عزیزم با خواندن متون  وبلاگ ما با مکان های مختلف آشنا  شوید و اون منطقه ای  رو که بیشتر با سلیقه ی  شما هماهنگ است را انتخاب کنید.

 

کد268


محدوده آدرس: روستای جنگلی پیشگون