صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا با 150 میلیون شهرکی در تازه آباد آمل

خرید ویلا با 150 میلیون شهرکی در تازه آباد آمل

976
فروخته شد
قیمت
570,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12137
زمین
260 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات


 

خرید ویلا با ۱۵۰ میلیون شهرکی تازه آباد آمل 

 

باسلام خدمت هموطنان عزیزم که هم چنان املاک رویال ویلا را دنبال می کنند و به فکر رفاه و آسایش  خود چه در زمان حال و چه در زمان آینده می باشند.

امیدوارم که این روزها بیشتر مراقب خودتون بوده باشید و ماسک زدن را فراموش نکنید.wink

 

 اگر قصد سرمایه گذاری دارید و میخواهید ارزش پولتان را چند برابر کنید با تیم رویال ویلا همراه باشید. با خرید ویلا می توانید در این بازار پرتلاطم که نمی توانید تورم چندماه و یا حتی چند هفته بعد را پیش بینی کنید سرمایه گذاری بر روی ویلا انتخاب درستی است که این کار را املاک رویال ویلا برای شما آسان میکند. cool

 

حال شما را با یکی از ویلاهای حومه ی شهر آمل آشنا می کنیم.

این ویلا از توابع دابودشت و در روستایی به نام تازه آباد در قسمت جنوبی دابو قرار دارد که با روستاهای  عبدالله آباد، کنس مرز ،  وِلِم ، زردآب هم جوار می باشد . 

 

یکی از امتیازات ویژه این ویلا شهرکی  بودن آن است که با توجه به ارزان قیمت بودن آن نسبت به ویلاهای هم ردیف خود جز نایاب ترین ویلاهایی می باشد که پیدا کردن آن کار سخت و زمانبری است که با مبلغ ویژه ی 150 میلیون تومان پیش پرداخت میتوانید آن را خریداری و از آن خود کنید.

 

ویلایی که نوساز بوده احساس راحتی را برای شما عزیزانی که در تعطیلات میخواهید استراحت کنید و دیگر مثل روزهای عادی به فکر درست کردن خرابی های منزلتان نباشید ایجاد می کندو با خیال آسوده به تفریحات آخرهفته تان  بپردازید و مهمانی بگیرید و از باهم بودن در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

از نظر امنیتی حتی در نبود شما ویلای شهرکی انتخاب درستی می باشد زیرا شهرک دارای نگهبان می باشد و امنیت ویلا را تامین می کند. ویلا ۲۶۰ متر زمین و ۱۳۰ متر بنا دارد. 

نمای ویلا سنگ و دارای دو اتاق خواب با طراحی مستر می باشد. پوشش کابینت آشپزخانه ام دی اف و مدرن می باشد که بابِ طبع سلیقه ی امروزه ی  همگان است. 

 

علاوه بر ساختار زیبایی که ویلا دارد ساختمان به صورت فلت نیز بنا شده است که حتی پدرومادربزرگ های عزیزتان برای رفت و آمد به آن دچار مشکل نمی شوند و همچنین دارای تراس برای شب شینی های دوستانه تان می باشد. خرید این ویلا به صورت نقد و اقساط نیز انجام میگیرد که با قیمت باورنکردنی  570  میلیون تومان به صورت اقساط میتوانید صاحب ویلای خود شوید و از سکونت در آن لذت ببرید و آرامش را به خانواده تان هدیه کنید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای شهرکی ارزان قیمت تازه آباد آمل:

موقعیت ملک : جنوبی

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : گرمایش از کف

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,مدرن

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

برای مشاوره و خرید ویلا ارزان قیمت میتوانید با همکاران ما در رویال ویلا تماس برقرار کنید و یا در قسمت راستتان گزینه درخواست مشاوره را کلیک کنید تا در کوتاه ترین زمان رویالی ها با شما تماس بگیرند.

 

کد 225

 


محدوده آدرس: روستای تازه آباد
  • کد ملک 12137
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره