صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / سه دستگاه ویلا همکف ارزان قیمت در تلارم محمودآباد

سه دستگاه ویلا همکف ارزان قیمت در تلارم محمودآباد

1175
فروخته شد
قیمت
630,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12141
زمین
270 متر مربع
بنا
125 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

سه دستگاه ویلا همکف ارزان قیمت در تلارم محمودآباد

 

درود بر شما نازنینانی که با وجود ویروس کرونا در خانه مانده اید و به صورت مجازی به فکر خریدmoney-mouth و انتخاب ویلای  مورد نظر خود پرداخته اید.

تیم مجرب رویال ویلا در این ایام همواره در حال سرویس دهی به شما سروران میباشد.

شما دوستانی که تاکنون موفق به خرید ویلا نشده اید و  به دلیل اطلاع نداشتن از ویلاهای ارزان قیمت در شمال کشور از غافله ی خرید جا مانده اید، نگران نباشید!

گروه املاک رویال پیشنهادی را برای شما در نظر دارد:

 آیا تا به حال به شمال کشور سفر کرده اید؟ آیا شهرهای شمال کشور را دیده اید؟

امروز میخواهیم شما را با یک شهر، از زیباترین شهرهای مازندران آشنا کنیم. شهری که معروف به شهر دریاست، شهری که تا نامش به میان می آید ناخودآگاه در فکر همه تصویر دریایی نیلگون با موجی خروشان و آسمانی آبی و غروبی بسیار زیبا و دل انگیز را به یادمان می آورد شهری با مردمانی زحمتکش و دلسوز که پیشه ی اکثر آن ها ماهیگیریست.

 

 آفتاب سوزان و ماسه های داغ لب ساحل در تابستان، همه چیز را  برای گذراندن یک آخرهفته و تعطیلات رویایی محیا می کند فقط کافیست با یک، دو دوتا چهارتا؛ این ویلا ارزان قیمت در شمال را از طریق تیم قدرتمند رویال ویلا انتخاب کنید.

ویلای زیبایی را که میخواهیم به شما معرفی کنیم در اطراف شهر محمودآباد در روستای خوش منظره ی تلارم قرار دارد. یکی از محسنات آن کوتاه بودن فاصله ی این روستا تا شهر محمودآباد است که در مدت زمان کوتاهی میتوانید به دریا برسید و از شنای تابستانی لذت ببرید.

 از امتیازات بسیار خوب این ویلای لاکچری، شهرکی بودن آن است که نیاز به امنیت را در هنگام نبود شما تامین می کند. سه ویلای فلت در کنار هم طوری طراحی شده که زیبایی مکان را چندین برابر کرده است. این ویلا تمامی امکانات یک ویلای لاکچری را داراست از آشپزخانه ی مدرن تا اتاق خواب هایی که با مستر طراحی شده است و پارکینگ اختصاصی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی...

این ویلا با 270 متر زمین و 125 متر بنا به صورت همکف بنا شده است.تیم رویال ویلا بر این باور است که تا جایی که امکان دارد بتواند همه ی عزیزان که مشتاق ویلا می باشند را صاحب خانه کند. به همین علت شرایط نقد واقساط و حتی معاوضه را نیز برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی صاحب سه دستگاه   ویلا همکف  در تلارم محمودآباد شوید.

 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای همکف ارزان قیمت در تلارم محمودآباد:

موقعیت ملک : شرقی

مشخصه ملک : لاکچری

نمای ساختمان : سنگ,ترکیبی

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,مدرن,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

توضیحات : سه دستگاه ویلا فلت

 

برای خرید سه ویلا به طور هم زمان در یک مکان زیبا و دیدنی نیازمند یک گروه حرفه ای هستید که این نیاز شما فقط از طریق ارتباط با املاک رویال ویلا امکان پذیر میشود.

تئوری تیم قدرتمند رویال ویلا بر آن است که بهترین امکانات را با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار دهد و شما نیز می توانید از این فرصت استثنایی استفاده کنید و با تماس با مشاوران ما جواب سوالات خود را بگیرید و در نهایت تصمیم درستی برای خرید ویلای همکف کسب کنید.

 

کد 269

 


محدوده آدرس: تلارم محمودآباد
  • کد ملک 12141
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره