صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ارزان ترین ویلا لاکچری شهرکی در تلارم محمودآباد

ارزان ترین ویلا لاکچری شهرکی در تلارم محمودآباد

1025
فروخته شد
قیمت
570,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12603
زمین
250 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ارزان ترین ویلا لاکچری شهرکی در تلارم محمودآباد

 

با سلام و خیر مقدم خدمت عزیزانی که تازه با وبسایت رویال ویلا آشنا شده اند و تشکر ویژه از همراهان عزیز و همیشگی که همواره لطف شان شامل حال ما و تیم مجرب رویال ویلا شده است.


تیم کارشناسی رویال ویلا؛ موردی را برای شما پیدا نموده که به جرأت می‌توان گفت ارزانترین ویلای موجود در زمان حال حاضر در شمال می باشد این ویلا دارای امتیازات بی نظیری می باشد که نسبت به قیمت اعلامی توسط مالک؛ بسیار ارزنده و به عنوان فایل های یک الی دو هفته ای برای فروش؛ توسط تیم مجرب رویال ویلا شکار شده است حال به امکانات و مشخصات این ویلای ارزان قیمت خواهیم پرداخت.


همانطور که در عکس مشاهده میکنید این ویلای ارزان به صورت نیم پیلوت بنا شده است و از جمله ویلا های مرسوم در ساخت امروزِ سازندگان و سرمایه‌گذاران در شمال می باشد و برای آن دسته از عزیزانی که پارکینگ مسقف داشتن و یا یک انباری محصور را نیاز دارند باید گفت که انتخاب و خرید ویلا نیم پیلوت گزینه مناسبی برای شما عزیزان میباشد.


این ویلای ارزان با نمای سنگی؛ شماتیک مناسبی را به خود اختصاص داده است به گونه‌ای سبکی از کلاسیک با متریال سنگی هارمونی خاصی را به نمای ظاهری ویلا بخشیده است.

ویلای نما سنگ زیبا دارای ۲۵۰ متر زمین و ۱۲۰ متر بنای ساخت در دو طبقه می باشد که در این بنای ۱۲۰ متری دو اتاق خواب مستر برای آن تعبیه شده است.

این ویلای ارزان قیمت نوساز بوده و در سال ۹۹ کلیه انشعابات و الزامات لازم را دریافت نموده است این ویلای زیبا در روستای جنگلی با دسترسی فوق عالی به جنگلهای چمستان و آمل و از سمت دیگر به سواحل نیلگون محمودآباد را دارد.

این ویلای زیبا در روستای تلارمِ محمودآباد واقع شده است است که از جمله روستاهای پر رونق در سال های اخیر می باشد.

از این امتیازات بارز این ویلا می توان به شهرکی بودن آن اشاره کرد که برای شما و آن دسته از عزیزانی که در طی سال؛ دفعاتِ کمی را به شمار یا ویلای خود سفر می کنید انتخاب و خرید ویلا شهرکی انتخابی هوشمندانه می باشد تا در زمان نبود تان مسئولیت مراقبت از ویلا و حیاط مجموعه را سرایدار و گیت نگهبانی و عهده خواهد داشت.


مشخصات و امکانات کلی این ویلای شهرکی در تلارم محمودآباد:

موقعیت ملک : جنوبی

مشخصه ملک : لاکچری

نمای ساختمان : کلاسیک,سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

سایر امکانات : خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری,انباری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : پایان کار,قولنامه ای,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 تیم مجرب و کارآزموده کیک رویال ویلا این اطمینان را به شما می دهد تا این ویلا را با کمترین قیمت ممکن و اعمال بیشترین تخفیف از سمت مالک برایتان دریافت نماید و شما مالک یک ویلای ارزان و انتخاب کاملاً هوشمندانه در شمال را توسط تیم ما به سرانجام برسانیم.

 

از شما همراهان گرانقدر سایت رویال ویلا سپاس گذاریم که مارا همراهی میکنید.

کد 270


محدوده آدرس: روستای زیبای تلارم محمودآباد
  • کد ملک 12603
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره