صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / سوپر ویلا لاکچری استخردار در نوشهر

سوپر ویلا لاکچری استخردار در نوشهر

1118
فروخته شد
قیمت
2,800,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12605
زمین
273 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

دوبلکس لاکچری

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

سوپر ویلا لاکچری استخردار در نوشهر

 

دوستان و همراهان رویال ویلا؛ سلام امروز قصد داریم تا شما را با منطقه ای زیبا از شمال و ویلای لوکس و اکازیون در آن آشنا کنیم با ما همراه باشید.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید این ویلا؛ دارای طراحی بسیار متفاوتی در منطقه می باشد به گونه ای که هر بیننده ای را مجذوب و کنجکاوِ بازدید از آن می کند این ویلا یکی از سو‌پر ویلا های لاکچری در شمال می باشد.

این ویلای لاکچری زیبا با طراحی بی نظیر ش و در منطقه ای زیبا و توریستی نوشهر از اکازیون ترین ویلاها هم از نظر منطقه و هم از نظر طراحی می باشد که دارای ۲۷۳ متر زمین و ۲۸۰ متر بنا می باشد و همونطور که شما همراهان رویال ویلا می دانید اگر متراژ بنا از متراژ زمین بیشتر باشد به آن ویلا لقب اکازیون از نظر متراژ را نسبت خواهند داد به همین دلیل این ویلای لاکچری در گروه خرید ویلا اکازیون قرار خواهد داشت.

ویلاهای اکازیون به آن گروه از ویلاهایی تخصیص می یابد که یا از نظر متراژی بیشتر از متراژ زمین باشند و در مساحت زمین بنای بیشتری را به وجود آورده باشند و یا اینکه دارای لوکیشن و موقعیت جغرافیایی بی نظیر و خارق العاده ای باشد و یا اینکه طراحی آمدید آن آنقدر خواست و پیچیده باشد که در این سه حالت به آن لقب ویلا اکازیون را دهند و این ویلای پیش رو در هر سه مورد می تواند در گروه ویلاهای اکازیون جایی گیرد.

این ویلای اکازیون لاکچری دارای سه اتاق خواب مستر در دو طبقه از بنای ۲۸۰ متری می باشد که نوساز بوده و در سال ۹۹ کلیه انشعابات و الزامات لازم را دریافت نموده و در لوکیشن بی نظیر مازندران منطقه جنگلی و زیبای نوشهر قرار گرفته است.

از دیگر امتیازات این ویلای لاکچری اوکازیون می‌توان به استخر دار بودن آن اشاره کرد که در فضایی دلنشین و آب و هوای شمالی؛ وجود یک استخر برای گذران اوقات فراغت و آبی به تن زدن یک امر حیاتی و الزامی می‌باشد که این سوپر ویلای لاکچری کلیه امکانات راحتی و موجبات ثبت خاطرات خوش را در شمال برای تان به وجود آورده است.

این ویلای لاکچری زیبا به دلیل حفظ امنیت بیشتر و از آنجایی که عموم مشتریان در طی سال تنها در تعطیلات و در کل کمتر به شمال سفر می کنند به تب ویلاهایی را که خریداری نمودند در طی سال و در بیشتر اوقات خالی از سکنه می باشد از همین روی خرید ویلا شهرکی گزینه بسیار هوشمندانه برای آن دسته از مشتریان و عزیزانی میباشد که در فواصل زمانی طولانی به ویلا آیا شمال سفر می کنند در زمانی که در ویلای خود سکونت ندارند مسئولیت امنیت و مراقبت از ساختمان را نگهبان و سرایدار بر عهده خواهد داشت.

 مشاهده و خرید ویلا استخردار در شمال؛ کلیک نمایید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا لاکچری در نوشهر:

موقعیت ملک : شمالی,جنوبی

مشخصه ملک : دوبلکس,لاکچری

نمای ساختمان : مدرن

مشاعات : استخر,جکوزی

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,پکیج و رادیاتور,گرمایش از کف

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : جزیره,مدرن,هود,گاز رومیزی,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,جکوزی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,کمد دیواری,درب ریموت دار

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : پایان کار,سند دارد,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

نوع زمین : شهرکی  | مشاهده و خرید ویلا شهرکی

برای خرید ویلا دوبلکس  و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.

برای مشاوره در مورد خرید ویلا لوکس در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.

کد 272

 


محدوده آدرس: منطقه زیبا و جنگلی نوشهر
  • کد ملک 12605
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره