صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا ارزنده استخردار در شمال - روکش آمل

ویلا ارزنده استخردار در شمال - روکش آمل

973
فروخته شد
قیمت
1,700,000,000 تومان
نقد و اقساطی
کد ملک 12611
زمین
1000 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا ارزنده استخردار در شمال - روکش آمل

 

همراهان رویال ویلا؛ سلام

امیدوارم که حالتون بی‌نظیر بوده باشه اگر در تعطیلات پیشرو برنامه ای ندارید از همین حالا به فکرِ برنامه‌ریزی ِیک تابستان بی نظیر در شمال باشید شما با خرید یک دستگاه ویلا خاطرات زیبای شمال را دوچندان خواهید کرد و هر زمان که اراده کنید در فاصله سه ساعت از مرکز کشور خود را به بهشت ایران خواهید رساند با ما همراه باشید تا شما را با یک دستگاه ویلای ارزنده در شمال آشنا کنیم.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید این ویلای زیبا دارای حیاط بزرگی می باشد که این حیاط بزرگ هزار متری و پوشش گیاهی بی‌نظیر با آلاچیق زیباییهای شمال را به داخل حیاط تان نیز آورده است.

این ویلای ۱۰۰۰ متری دارای ۲۳۰ متر بنا به صورت همکف یا فلت می باشد که در این بنای ۲۳۰ متری سه اتاق خواب مستر برای آن طراحی شده است.

لازم به ذکر است که این ولایت لاکچری ۱۰۰۰ متری به واسطه متراژ بالایی که دارد در گروه خرید ویلا باغ قرار خواهد داشت در واقع این مجموعه یک ویلا باغ مجلل با ۲۳۰ متر بنای ساخت آن هم به صورت نوساز می باشد این ویلای نوساز در سال ۹۹ کلیه انشعابات و الزامات لازم را دریافت نموده و با شرایط نقد و اقساط آماده فروش و مالکیت شما عزیزان می باشد.

این ویلای ارزنده در در منطقه بی نظیر از شاهراه ارتباطی کمربندی آمل-چمستان و آمل-محمودآباد می‌باشد که به آن خط دریا لقب داده اند روستاها و ویلاهایی که در خط دریا واقع شده اند به دلیل دسترسی فوق عالی به جنگل و از سمتی به دریا؛ در سال های اخیر شاهد رشد فزاینده قیمتی و همچنین طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است از همین روی اگر شما قصد  خرید ویلا برای سکونت و همین طور قصد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را دارید انتخاب و خرید ویلا در خط دریا می تواند گزینه بسیار هوشمندانه و ارزنده هم برای سرمایه گذاری و هم برای سکونت تان باشد.

لازم به ذکر است این ویلای لاکچری زیبا استخردار نیز می باشد و برای آن دسته از عزیزانی که معیار خرید ویلا استخردار رادارند این ویلا گزینه فوق العاده مناسبی برای ایشان می باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا باغ زیبا:

موقعیت ملک : شرقی

مشخصه ملک : لاکچری,فول امکانات

نمای ساختمان : سنگ,شیشه

مشاعات : استخر,سونا,جکوزی

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,پکیج و رادیاتور,گرمایش از کف,موتورخانه مرکزی

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : مدرن,صفحه کورین,هود,گاز رومیزی,مطبخ

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : پایان کار,قولنامه ای,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

توضیحات : آلاچیق .استخر

 

برای خرید ویلا سندار و خرید ویلا فلت در محمودآباد؛ تیم رویال ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا سنددار در شمال کشور می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

کد 274

 


محدوده آدرس: روستای روکش
  • کد ملک 12611
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره