صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ارزان ویلا نیم پیلوت نماسنگ در روکش شمال

فروش ارزان ویلا نیم پیلوت نماسنگ در روکش شمال

1498
فروخته شد
قیمت
900,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12612
زمین
230 متر مربع
بنا
155 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ارزان ویلا نیم پیلوت نماسنگ در روکش شمال

 

همراهان خوب و دوست داشتنی رویال ویلا سلام؛

امیدوارم تعطیلات تابستونی بهتون خوش گذشته باشه، روزهای خوبی رو سپری کرده باشید و در روزهای آینده اتفاقات خوب زیادی براتون رقم بخوره.

در تعطیلات یکی از بهترین تفریح ها میان ایرانی ها، سفر به شمال کشور می باشد. دلیل سفر به شمال، آب و هوای معتدل و مناطق بسیار زیبای آن می باشد. چه خوب است در این تعطیلات از ویلای شخصی خودتان لذت ببرید و نگران پر شدن هتل ها و مسافرخانه ها نباشید، به همین دلیل امروز یک ویلای نیم پیلوت ارزان قیمت را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

این ویلای نیم پیلوت واقع در روستای روکش از توابع شهرستان آمل می باشد. روستاهای اطراف روکش عبارتند از: چنگاز، نرم ،کوکده و گلان؛ برای مشاهده موقعیت مکانی دقیق روستای روکش کلیک کنید.

ویلای نیم پیلوت امروزه جزو رایج ترین ویلاها در شمال کشور می باشد و چون قیمت مناسب تری نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس دارد، توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است.

شما می توانید برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت در رویال ویلا بر روی قسمت رنگی شده کلیک کنید.

 همانطور که گفته شد این ویلا دارای قیمت مناسب می باشد که هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط قابل پرداخت است؛ در این وضعیت سخت و دشوار اقتصادی این ویلا می توند گزینه خوبی برای افرادی باشد که دنبال خرید ویلا ارزان هستند.

این ویلای نو ساز که در سال 1399 ساخته شده است دارای مساحت کل 230 متر و مساحت زیربنای 155 متری می باشد، در آن 3 اتاق خواب مستر تعبیه شده است و ناگفته نماند که 2 اتاق خواب در طبقه دوم و یک اتاق خواب هم در طبقه پایین قرار دارد.

نمای ویلا سنگ کاری شده و بسیار لاکچری می باشد؛ پوشش کف این ویلای نیم پیلوت ارزان از سرامیک می باشد.

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی آن مناسب با اسکان در تمامی فصول سال می باشد (پکیج و رادیاتور)، سرویس بهداشتی و حمام ویلا به صورت ایرانی و فرنگی می باشد.

این ویلای ارزان دارای امتیازات آب، برق و گاز است؛ ویلا دارای پایان کار و قول نامه ای می باشد. همچنین این ویلای نیم پیلوت قابلیت معاوضه را نیز دارد.

 

مشخصات و امکانات این ویلای ارزان نیم پیلوت نماسنگ در روکش شمال

موقعیت ملک : شرقی

مشخصه ملک : لاکچری,اختلاف سطح

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : پایان کار,قولنامه ای,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

توضیحات : ویلا نیم پیلوت دوخواب بالا

 

تیم رویال ویلا مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه ویلا توانسته است رضایت مشتریان گرامی خود را جلب کند.مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما رویال ویلایی های عزیز می باشند.

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت قرار دارد استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت  تماس با ما  مراجعه کنید.

از همراهی شما سروران گرامی سپاس گذاریم.innocent

 

 کد 275 


محدوده آدرس: روکش