صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا ارزنده شهرکی استخردار در تازه آباد آمل

خرید ویلا ارزنده شهرکی استخردار در تازه آباد آمل

1219
فروخته شد
قیمت
830,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12625
زمین
300 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا ارزنده شهرکی استخردار در تازه آباد آمل

 

پرسیدم از حلال ماه چرا قامتت خم است؟ آهی کشید و گفت: ماه محرم است؛ گفتم: چیست محرم؟ با ناله گفت: ماه عزای اشرف اولاد آدم است.

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان همیشگی رویال ویلا؛ فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) را به تمام رویال ویلایی های عزیز تسلیت عرض میکنم.

امروز قصد دارم یک ویلای شهرکی استخر دار در تازه آباد آمل رو به شما عزیزان معرفی کنم؛ در ابتدا باید بگم که روستای تازه آباد از توابع بخش دابودشت شهرستان آمل می باشد که در دهستان دابوی جنوبی واقع شده است. همسایگان  تازه آباد آمل  شامل روستاهای شانه بند، اسپاهی کلا، بامرکلا دابو و روستای حسین آباد دابو می باشند.

ویلاها دسته بندی های مختلفی دارند که عبارتند از: ویلاهای جنگلی، ساحلی، شهرکی و ... که این دستگاه ویلا در دسته ی ویلاهای شهرکی قرار می گیرد؛ از نقاط قوت و بسیار مهمی که توجه مشتری ها را به خرید ویلا شهرکی جلب می کند امنیت بالای آن به دلیل وجود نگهبانی مستقل و همچنین نزدیک بودن ویلاها نسبت به یک دیگر اشاره کرد؛ همچنین این ویلای شهرکی استخر دار فلت بوده و به همین منظور از قیمت مناسب تر نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس یا ویلاهای نیم پیلوت دارد؛ برای مشاهده و خرید ویلا فلت کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلای شهرکی 300 متر است که 170 متر آن را بنای ویلا تشکیل داده است؛ این دستگاه ویلا که نو ساز بوده و در سال 1399 بنا شده است، دارای 3 خواب مستر می باشد که سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در همه اتاق ها تعبیه شده است؛ ناگفته نماند این ویلای ارزنده دارای امتیازات آب، برق و گاز می باشد.

در فصل گرما یکی از بهترین تفریحات شنا کردن می باشد و چه خوب است که از این تفریح به همراه اعضای خانواده در محیطی کاملا شخصی لذت ببرید، به همین منظور این ویلا دارای استخر آب گرم و سرد می باشد که شما علاوه بر ماه های گرم سال، می توانید در فصول سرد نیز از آن استفاده کنید و لذت ببرید.اگر به دنبال خرید ویلا استخردار هستید می توانید سایر ویلاها را در سایت رویال ویلا مشاهده نمایید.

نمای سنگ کاری شده زیبای ویلا از یک سو و از سوی دیگر حیاط و باغچه سازی های مهندسی شده و وجود استخر آب گرم و سرد این ویلای شهرکی را به یک دستگاه ویلای لاکچری تبدیل کرده است.

 شرایط فروش این ویلای استخر دار به صورت نقد و اقساط می باشد و همچنین دارای قول نامه و پایان کار است؛ البته ناگفته نماند افرادی که به فکر معاوضه اموال خود با ویلا هستند می توانند این ویلای شهرکی را انتخاب کنند.

 

 مشخصات و امکانات کلی این ویلای ارزنده شهرکی استخر دار در تازه آباد آمل

موقعیت ملک : شمالی

مشخصه ملک : لاکچری

نمای ساختمان : سنگ

مشاعات : استخر

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,مدرن,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : پایان کار,قولنامه ای,قابل معاوضه

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

توضیحات : استخر آب گرم و سرد

 

از اینکه رویال ویلا را برای خرید خود انتخاب کرده اید بسیار خرسند هستیم.

چنانچه به مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر نیاز داشتید می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه کرده و یا فرم مشاوره که در کنار هر آگهی قرار دارد را پر کنید و منتظر جواب مشاوران متخصص رویال ویلا باشید.

 

 کد 276 


محدوده آدرس: روستای تازه آباد دابو