صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا لاکچری استخردار در آمل

خرید ویلا لاکچری استخردار در آمل

997
فروخته شد
قیمت
3,200,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12844
زمین
606 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لاکچری استخردار در آمل

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تک تک مشتریان عزیز سایت رویال ویلا، امیدواریم تعطیلات تابستانی لذت بخشی را سپری کرده باشید.

امروز یک ویلای مبله لاکچری استخردار در آمل را به شما رویال ویلایی های گرامی معرفی خواهیم کرد؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

ویلا سازی و سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا طی چند سال گذشته رونق چشمگیری داشته است؛ شهرستان آمل با داشتن روستاهای متعددی که در اغلب این روستاها ویلاهای زیادی بنا شده است یکی از مناطق پر گردشگر و توریستی استان مازندران محسوب می شود.

این ویلای لاکچری در منطقه جنگلی شهرستان آمل بنا گردیده است. متراژ کل زمین این ویلا 606 متر می باشد که 170 متر آن را بنای ویلا تشکیل می دهد؛ این ویلای مدرن که در 2 طبقه ساخته شده است دارای 3 اتاق خواب مستر است که در هر اتاق سرویس بهداشتی و حمام ایرانی و فرنگی تعبیه شده است.

از نقاط حائز اهمیت این ویلا متصل بودن تمام انشعابات آب، برق، گاز و تلفن می باشد و علاوه بر این امکانات دارای اینترنت مرکزی نیز می باشد تا خیال شما را از نظر دسترسی به اینترنت راحت کند.

 خرید ویلا لاکچری به دلیل امکانات زیادی که در آن قرار داده شده است، نیازمند صرف هزینه زیادی است و معدود افرادی هستند که توانایی خرید این نوع ویلا را دارند؛ دلیل هزینه ی زیاد در خرید این نوع ویلا، امکانات ویژه و مدرنی است که در آن تعبیه شده است؛ امکاناتی مانند دوربین مداربسته، باربیکیو، سوئیت مجزا و ... که این ویلای لاکچری را از بقیه ویلاها جدا می کند؛

داشتن استخر، سونا، جکوزی و وان که در حمام این ویلای دوبلکس قرار داده شده است توجه بسیاری از مشتریان را به خرید این ویلای فول امکانات جلب می کند.

برای مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر در رویال ویلا کلیک کنید.

نمای کلاسیک ویلا ترکیبی از چوب و سنگ است که نمای بیرونی زیبایی را برای این ویلا به ارمغان آورده است؛ پوشش خارجی کف از سرامیک و پوشش داخلی ویلا از پارکت می باشد.

 تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ویلا شامل کولر اسپیلیت، پکیج و رادیاتور و همچنین بخاری می باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای لاکچری استخردار در آمل

موقعیت ملک : جنوبی

مشخصه ملک : دوبلکس,لاکچری,فول امکانات

نمای ساختمان : چوب,کلاسیک,سنگ

مشاعات : استخر,سونا,جکوزی

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,پکیج و رادیاتور,بخاری

پوشش کف : سرامیک,پارکت

آشپزخانه : MDF,چوب,مدرن,فول فرنیش,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,وان,جکوزی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,شومینه,آیفون تصویری,کمد دیواری,انباری,اینترنت مرکزی,ماهواره مرکزی,باربیکیو,دوربین مداربسته,مبله کامل,سوئیت مجزا,درب ریموت دار

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : سکونت مالک

امتیازات : آب,برق,گاز,تلفن

 

چنانچه نیاز به مشاوره ی بیشتری در زمینه خرید این ویلا یا ویلاهای دیگر داشتید می توانید از مشاوران زبردست رویال ویلا کمک بگیرید؛ به همین منظور کافیست قسمت فرم مشاوره را که در کنار هر ویلا قرار داده شده است پر کنید و منتظر پاسخ مشاوران رویال ویلا باشید؛ علاوه بر آن می توانید از قسمت پشتیبانی سایت هم برای مشاوره آنلاین استفاده کنید.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:

 خرید ویلا آمل 

 

 کد 369 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی آمل
  • کد ملک 12844
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره