صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش زیر قیمت ویلا در منطقه جنگلی شومیا

فروش زیر قیمت ویلا در منطقه جنگلی شومیا

5778
فروخته شد
قیمت
0 تومان
بصورت نقد و اقساط بفروش می رسد؛ جهت اطلاع از قیمت ملک با شماره 09199517783 تماس برقرار کنید.
کد ملک 12847
زمین
210 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش زیر قیمت ویلا در منطقه جنگلی شومیا

 سلام خدمت مشتریان عزیز رویال ویلا، وقتتون بخیر؛ امیدوارم تو شرایط بد بیماری کرونا و همچنین شرایط بد معیشت و اقتصاد کشور حال دلتون خوب باشه.

در این آگهی، ویلایی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که به دلیل مشکلات اقتصادی زیر قیمت اصلی به فروش می رسد و همچنین علاوه بر قیمت مناسب آن دارای شرایط فروش نقد و اقساط هم می باشد، پس اگر به دنبال  خرید ویلا زیر قیمت  هستید با ما در ادامه این آگهی همراه باشید.

این ویلای زیر قیمت در منطقه جنگلی شومیا محمودآباد بنا گردیده است؛ شومیا که یک روستای جنگلی است که از توابع مرکزی شهرستان محمود آباد محسوب می شود.

ویلا جنگلی به ویلایی ابلاغ می شود که در منطقه جنگلی یا یک منطقه نزدیک به جنگل بنا شده باشد؛ ویلا جنگلی به دو شکل ویلا جنگلی شهرکی یا ویلا جنگلی مستقل دیده می شود؛ خرید ویلای شهرکی دارای امنیت مناسب تری نسبت به ویلاهای مستقل است؛ زیرا در ورودی اغلب این شهرک ها نگهبانی وجود دارد و به همین منظور دارای امنیت بالایی است؛ اما بر خلاف این مطالب، تعداد زیادی افراد به دنبال خرید ویلا مستقل هستند، زیرا به دنبال آرامش بیشتر می باشند؛ در ویلا مستقل به دلیل زیاد بودن مسافت ویلاها از یک دیگر، دارای آرامش و سکوت بیشتری نسبت به ویلاهای شهرکی می باشد.

اگر شما هم به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید و علاوه بر جنگلی بودن آن به دنبال خرید ویلا ارزان هستید این ویلا مطمئنا بهترین گزینه برای خرید می باشد.

این ویلای جنگلی ارزان دارای 210 متر زمین می باشد که 100 متر آن را بنای ویلا تشکیل داده است. این ویلا همچنین دارای 2 اتاق خواب مستر همراه با کمد دیواری و همچنین سرویس بهداشتی و حمام ایرانی و فرنگی می باشد.

 امتیارات و انشعابات آب، برق و گاز این ویلای نو ساخت که در سال 1399 بنا گردیده است متصل می باشد؛ ویلا دارای پارکینگ اختصاصی می باشد و وضعیت ملک هم به صورت قولنامه ای است.

 نمای سنگ کاری شده زیبای ویلا در کنار پوشش سرامیکی نمای بیرونی جذابی برای ویلا رغم زده است.

 چنانچه به دنبال مشاهده و خرید ویلا فلت دیگر هستید می توانید از سایر ویلاهای سایت رویال ویلا دیدن فرمایید.

 

امکانات و مشخصات کلی این ویلای زیر قیمت در منطقه جنگلی شومیا

موقعیت ملک : شمالی

نمای ساختمان : سنگ

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : گچ

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,کمد دیواری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : تخلیه,قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

 

رویال ویلا با سابقه طولانی مدت در زمینه فروش ویلا آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتیان گرامی می باشد؛ به همین منظور تنها کافیست با مشاوران متخصص ما از طریق پر کردن فرم مشاوره و یا از طریق پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

از همراهی شما سروران گرامی سپاس گذاریم.

 

 کد 371 


محدوده آدرس: شومیا
  • کد ملک 12847
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره