صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا لاکچری ارزنده در خط دریا شمال

خرید ویلا لاکچری ارزنده در خط دریا شمال

941
فروخته شد
قیمت
1,300,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12849
زمین
240 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لاکچری ارزنده در خط دریا شمال

 

 همراهان رویال ویلا؛

سلام امیدوارم که لحظات تون سرشار از شادی و موفقیت باشه اگر به دنبال خرید ویلا با طراحی متفاوت در منطقه ای خوش آب و هوا از شمال هستید با ما همراه باشید تا به شما معرفی نماییم.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید طراحی این ویلا به صورت کاملاً متفاوت و دوبلکس بانما سنگی که نسبت به سایر ویلا های موجود در منطقه کاملاً متفاوت و منحصر به فرد می باشد نمای بیرونی این ساختمان ترکیبی از چوب - سنگ - آجر - شیشه و متریال های کلاسیک می باشد و همچنین طراحی داخلی آن نیز به گونه ای خاص و متفاوتی صورت گرفته که از فضای 160 متری به گونه حرفه ای استفاده شده است.


این ویلای زیبا دارای ۲۴۰ متر زمین و ۱۶۰ متر بنای ساخت در دو طبقه می باشد که به صورت نوساز در سال ۹۹ و کلیه انشعابات و اقدامات لازم را دریافت نموده است.

این ویلای ارزندهِ زیبا در مازندران حومه شهر آمل و در مسیر ارتباطی مهمی به نام خط دریا واقع شده است و همانطور که میدانید خط دریا یا جاده کلوده به دلیل دسترسی آسان به جنگلهای چمستان - آمل و از سمتی به ساحل نیلگون محمودآباد با پتانسیل افزایش قیمتی زیادی به واسطه تقاضای بالای آن در سال‌های اخیر؛ بر خوردار بوده است که این ویلای دوبلکس زیبای نمای متفاوت در این مسیر واقع شده و از نظر جغرافیایی نیز دارای شرایط فوق العاده می باشد.

همینطور اگر قصد خرید ویلا در شمال یا سرمایه‌گذاری در شمال را دارید مسیر خط دریا و جاده کلوده؛ موقعیت جغرافیایی بی نظیری را در اختیارتان خواهد گذاشت تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرمایه گذاری خود را به سودآورترین نوع سرمایه گذاری تبدیل نمایید؛ که برای مشاوره و راهنمایی در رابطه با سرمایه گذاری میتوانید با تیم مجرب رویال ویلا ارتباط برقرار نمایید تا ناب ترین و کامل ترین اطلاعات را در انجام امر سرمایه‌گذاری در اختیارتان قرار دهد.

از امتیازات این ویلا می‌توان به شهرکی بودن آن اشاره کرد اگر شما از آن دسته از مشتریانی میباشد که در طی سال؛ دفعاتِ کمی را به سفر و یا سکونت در ویلای تان اختصاص می دهید انتخاب و خرید ویلا شهرکی گزینه مناسب می باشد تا در زمان نبود تان مسئولیت امنیت و مراقبت از ویلا را سرایدار و گیت نگهبانی بر عهده گیرد.

مشخصات و امکانات بیشتر این ویلای دوبلکس در شمال:

موقعیت ملک : شرقی

مشخصه ملک : دوبلکس,لاکچری,فول امکانات

نمای ساختمان : چوب,کلاسیک,سنگ,آجر,شیشه

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : MDF,چوب,مدرن,کلاسیک,صفحه کورین

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : پایان کار,قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

برای خرید ویلا دوبلکس  و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم رویال ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

 

کد 380

 


محدوده آدرس: خط دریا
  • کد ملک 12849
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره