صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / کاخ ویلا تریبلکس فول فرنیش شهرکی استخردار در شمال

کاخ ویلا تریبلکس فول فرنیش شهرکی استخردار در شمال

1139
فروخته شد
قیمت
5,700,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12926
زمین
700 متر مربع
بنا
650 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

کاخ ویلا تریبلکس فول فرنیش شهرکی استخردار در شمال

 با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت رویال ویلا، از اینکه مارا برای خرید ویلا برگزیده اید، کمال تشکر را داریم.

امروز یک دستگاه کاخ ویلا تریبلکس فول فرنیش شهرکی استخردار در شمال را به شما رویال ویلایی های عزیز معرفی خواهم کرد؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

این ویلای جنگلی در شهرستان آمل ساخته شده است؛ شهرستان آمل از شهرهای مرکزی استان مازندران می باشد و از لحاظ اقتصادی کارخانه های زیادی در این شهر مشغول به کار می باشند.

ویلای تریبلکس دارای امکانات زیادی می باشد و معمولا به همین دلیل این نوع ویلا، جزو ویلاهای لاکچری یا مدرن محسوب می شوند؛ خرید ویلا لاکچری برای افراد کمی امکان پذیر می باشد زیرا قیمت آن بسیار بیشتر از ویلاهای معمولی می باشد؛ ناگفته نماند با اینکه این ویلا قیمت نسبتا زیادی دارد، دارای شرایط پرداخت نقد و اقساط می باشد.

ویلاها به دو دسته شهرکی و مستقل تقسیم می شوند؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل امنیت بیشتری که نسبت به ویلای مستقل دارد، از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ دلیل امنیت ویلای شهرکی، وجود نگهبانی و سرایداری است؛ اما افراد زیادی هم علاقه به خرید ویلای مستقل دارند.

یکی از ویژگی های مهم ویلا تریبلکس که توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است، چشم انداز زیبای آن می باشد؛ دلیل این چشم انداز زیبا، اختلاف ویلای تریبلکس با سطح زمین است؛ این ویلای لاکچری تریبلکس هم دارای چشم انداز زیبایی از کوه، جنگل و روستا می باشد

برای خرید ویلا تریبلکس، کافیست بر روی قسمت رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سایت رویال ویلا را مشاهده نمایید.

متراژ کل این ویلای استخردار 700 متر می باشد که 650 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ به لطف زیربنای وسیع ویلا، 5 اتاق خواب مستر همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در آن تعبیه شده است؛ همچنین حمام آن دارای وان و جکوزی می باشد. نمای زیبای این ویلای لاکچری از سنگ و پوشش کف آن از سنگ و سرامیک می باشد. کلیه انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.

این ویلای شهرکی، دارای استخر سر پوشیده می باشد و علاوه بر آن، دارای سونا نیز می باشد و شما را از رفتن به استخرهای عمومی بی نیاز می سازد.

یکی از مزیت های مهم این ویلای جنگلی، داشتن سوئیت مجزا به عنوان سرایداری می باشد که توسط آن امنیت ویلا به طور کامل تامین می شود. از مزیت دیگر این ویلا که بسیار مهم هم می باشد، سنددار بودن ویلا می باشد؛ برای بیشتر مشتریان، خرید ویلا سنددار دارای اهمیت زیادی می باشد.

 

 مشخصات و امکانات کلی این کاخ ویلای تریبلکس فول فرنیش شهرکی استخردار در شمال

مشخصه ملک : لاکچری,فول امکانات,شهرکی,تریبلکس,جنگلی

نمای ساختمان : سنگ

مشاعات : استخر,سونا,جکوزی

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : MDF,چوب,مدرن,اپن,فول فرنیش,هود,گاز رومیزی,مطبخ

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,وان,جکوزی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری,چوبکاری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,شومینه,آیفون تصویری,کمد دیواری,انباری,باربیکیو,سوئیت مجزا,سرایداری

نوع و تعداد پارکینگ : پارکینگ اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد

امتیازات : آب ,برق ,گاز

 laughingاز اینکه ما را در این آگهی همراهی کردید سپاس گذاریم.smile

رویال ویلا با سال ها سابقه و تجربه در خدمت مشتریان گرامی می باشد؛ مشاوران حرفه ای و متخصص رویال ویلا آماده ارائه مشاوره رایگان به هموطنلن گرامی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 کد 382 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی