صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا تریبلکس استخردار ارزنده فول فرنیش در شمال

ویلا تریبلکس استخردار ارزنده فول فرنیش در شمال

1207
قیمت
9,000,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12928
زمین
1100 متر مربع
بنا
630 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا تریبلکس استخردار ارزنده فول فرنیش در شمال

 با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان سایت رویال ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ امروز قصد معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس استخردار ارزنده فول فرنیش در شمال را به شما عزیزان دارم.

این ویلای تریبلکس در یک منطقه جنگلی در شهرستان نور بنا گردیده است؛ شهرستان نور از شهرهای توریستی استان مازندارن محسوب می شود که به دلیل داشتن دریا، کوه و جنگل، سالانه مسافران زیادی از تمام نقاط کشور به این شهر سفر می کنند؛ ناگفته نماند خرید ویلا جنگلی در این شهر رونق زیادی پیدا کرده است.

خرید ویلا تریبلکس به نسبت خرید ویلا دوبلکس، فلت یا نیم پیلوت به هزینه بیشتری نیاز دارد؛ زیرا ویلا تریبلکس دارای زیربنای بیشتری نسبت به ویلاهای دیگر می باشد و معمولا دارای امکانات کامل هستند. این نوع ویلا به منظور اختلاف 3 طبقه ای که با سطح زمین دارد، دارای چشم انداز بسیار زیبایی می باشد.

همانطور که در ابتدای معرفی ویلا بیان شد، این ویلا فول فرنیش می باشد، شاید برای اکثر مشتریان گرامی این سوال در ذهنشان مطرح شود که ویلا فول فرنیش چیست؟ باید عرض کنم ویلا فول فرنیش، به ویلایی ابلاغ می شود که دارای تجهیزات و امکانات کامل برای زندگی کردن می باشد و بیشتر ویلاهای تریبلکس از این امکان برخوردار هستند.

 این ویلای ارزنده دارای 1100 متر زمین می باشد که 630 متر آن را بنای ویلا تشکیل داده است. 3 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است مستر بوده و دارای سرویس بهداشتی و حمام ایرانی و فرنگی می باشد. چشم انداز فوق العاده این ویلا، رو به جنگل و کوهستان می باشد.

این ویلای لاکچری جنگلی، علاوه بر اینکه دارای استخر می باشد، دارای سونا و جکوزی هم می باشد و در حمام آن نیز، وان تعبیه شده است. برای مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر می توانید سایر ویلاهای رویال ویلا را مشاهده نمایید. 

نمای خاص این ویلا از سنگ، سیمان و آجر می باشد که جلوه زیبایی به ویلا بخشیده است و پوشش داخلی ویلا از سرامیک می باشد؛ دکوراسیون ویلا بی نظیر بوده و دیوارهای آن با سنگ، گچ، چوب کاری و کاغذ دیواری تزئین شده است.

ویلا دارای سند تک برگ می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، این ویلا گزینه مناسبی برای خرید شما می باشد؛ همچنین شرایط فروش ویلا به صورت نقد و اقساط است.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای تریبلکس استخردار ارزنده فول فرنیش در شمال

موقعیت ملک : غربی

مشخصه ملک : فول امکانات

نمای ساختمان : سنگ,سیمان,آجر

مشاعات : استخر,سونا,جکوزی

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : فول فرنیش

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,وان,جکوزی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری,چوبکاری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,شومینه,آیفون تصویری,کمد دیواری,انباری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد

امتیازات : آب,برق,گاز

 

مشاورین املاک رویال ویلا پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا، آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان گرامی می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم مشاوره را پرکنید و یا در بخش مشاره آنلاین، با پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید. چنانچه به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:

 خرید کاخ ویلا در شمال

 

 کد 384 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی نور
  • کد ملک 12928
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره