صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا کلاسیک استخردار شهرکی در شمال

خرید ویلا کلاسیک استخردار شهرکی در شمال

975
فروخته شد
قیمت
2,700,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 12929
زمین
500 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا کلاسیک استخردار شهرکی در شمال

 با عرض سلام و ادب و احترام خدمت مشتریان همیشگی رویال ویلا؛ امروز با معرفی یک دستگاه ویلای کلاسیک استخردار در شمال همراهتان هستیم؛

این ویلای دوبلکس در یکی از روستاهای جنگلی شهرستان آمل بنا گردیده است؛ آمل از شهرهای مهم استان مازندران محسوب می شود و دارای وسعت زیادی نسبت به اغلب همسایگانش است؛ به لطف روستاهای جنگلی زیادی که در این شهر وجود دارد، ویلاهای جنگلی زیادی در آمل بنا گردیده است.

با رونق و افزایش ساخت و ساز ویلا، شهرک های ویلایی زیادی به وجود آمده است؛ برخی از مشتریان به دلایل زیادی به خرید ویلا شهرکی علاقه بیشتری نشان می دهند؛ برای مثال، یکی از دلایلی که خریداران ویلا شهرکی آن را بسیار مهم می دانند، امنیت بالای آن است و به همین دلیل زمانی که در ویلا حضور ندارند، امنیت آن به وسیله نگهبانی یا سرایداری تضمین می شود.

متراژ کل ویلا 500 متر می باشد که 240 متر آن را بنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلای دوبلکس، 4 اتاق خواب مستر در نظر گرفته شده است و در هر اتاق سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تعبیه شده است و حمام هم دارای وان می باشد؛ امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد؛ از مزیت های دیگر این ویلا، استخردار بودن آن می باشد. چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر هستید، کلیک کنید.

نمای این ویلای دوبلکس شهرکی مدرن و لاکچری بوده و از ترکیب سنگ، سیمان، آجر و شیشه می باشد، دیوارهای حیاط از سنگ و دیوارهای داخلی ویلا با چوبکاری، کچ کاری و کاغذ دیواری تزئین شده است؛ همچنین پوشش کف ویلا هم از سنگ و سرامیک می باشد.

خرید ویلا لاکچری نیازمند سرمایه زیادی می باشد، اما این ویلای استخردار به دلیل شرایط فروش مناسب نقد و اقساط، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید صاحب یک ویلای لاکچری و مدرن شوید؛ این ویلای شهرکی دارای سند می باشد و به مشتریانی که دنبال خرید ویلا سنددار هستند توصیه می گردد.

  تجهیزات آشپزخانه ویلا کامل (فول فرنیش) بوده و دارای کابینت هایگلس نیز می باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای کلاسیک استخردار شهرکی در شمال

موقعیت ملک : غربی

مشخصه ملک : دوبلکس,لاکچری,فول امکانات

نمای ساختمان : کلاسیک,مدرن,سنگ,سیمان,آجر,شیشه

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : فول فرنیش,هایگلس

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,وان

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری,چوبکاری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,شومینه,انباری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

  

اگر نیاز به مشاوره ی بیشتری در زمینه خرید ویلاهای دیگر داشتید می توانید از مشاوران زبردستحرفه ای و متخصص رویال ویلا کمک بگیرید؛ به همین منظور کافیست قسمت فرم مشاوره را که در سمت راست هر ویلا قرار داده شده است، پر کنید و منتظر بمانید تا مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند؛ علاوه بر آن می توانید از قسمت پشتیبانی سایت هم برای مشاوره آنلاین استفاده کنید.

 

 برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:

خرید ویلا دوبلکس

 

 کد 386 


محدوده آدرس: روستای جنگلی آمل
  • کد ملک 12929
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره