صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا کلاسیک استخردار در منطقه ساحلی محمودآباد

ویلا کلاسیک استخردار در منطقه ساحلی محمودآباد

1105
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 13002
زمین
320 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا کلاسیک استخردار در منطقه ساحلی محمودآباد

 با سلام خدمت همراهان محترم رویال ویلا؛ امیداوریم از این روزهای گرم و داغ تابستانی، نهایت لذت را برده ببرید.

یکی از تفریحات در تابستان، مسافرت به شهرهای ساحلی، به منظور استفاده از دریا و لذت بردن از ساحل زیبای آن می باشد؛ با خرید ویلا ساحلی، برای شما این امکان فراهم می شود که در کنار تفریح و گشت و گذار در شهر و ساحل آن، از اسکان در ویلای شخصی خود نهایت لذت را ببرید.

یکی از شهرهای ساحلی زیبای استان مازندران، شهرستان محمودآباد است؛ شهرستان محمودآباد که به دلیل مجاورت با دریای خزر، یک شهر ساحلی محسوب می شود که سالانه میزبان مسافران بسیار زیادی از تمام نقاط کشور عزیزمان ایران، می باشد؛ به همین دلیل خرید ویلا محمودآباد دارای محبوبیت زیادی می باشد.

ویلایی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، در شهر محمودآباد بنا شده است؛ این ویلا دارای ساختار دوبلکس می باشد؛ نمای این ویلای لاکچری، از سنگ و آجر است که با طراحی بسیار زیبا، نمای مدرنی را برای ویلا به ارمغان آورده است. اگر به دنبال مشاهده و خرید ویلا نماسنگ هستید، می توانید سایر ویلاهای رویال ویلا را مشاهده کنید.

 این ویلای لاکچری 320 متر زمین دارد که زیربنای ویلا، 300 متر آن را تشکیل داده است. 3 اتاق خوابی که در این ویلای دوبلکس شهرکی تعبیه شده است، همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ حمام آن هم دارای وان و جکوزی می باشد. سند ویلا تک برگ می باشد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای مشتریانی که دنبال خرید ویلا سنددار هستند، می باشد؛ ویلا دارای امتیازات کامل آب، برق و گاز می باشد.

 از قابلیت های دیگر این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ خرید ویلا شهرکی امروزه رونق زیادی پیدا کرده است؛ یکی از دلایل رونق این نوع ویلا، وجود نگهبانی و سرایداری در ورودی شهرک می باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای کلسیک استخردار در منطقه ساحلی محمودآباد

موقعیت ملک : شمالی

مشخصه ملک : دوبلکس,لاکچری,فول امکانات

نمای ساختمان : سنگ,آجر

مشاعات : استخر,سونا,جکوزی

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,جزیره,مدرن,کلاسیک,فول فرنیش,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,وان,جکوزی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری,چوبکاری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,شومینه,آیفون تصویری,کمد دیواری,انباری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

به دلیل مشکلات اقتصادی حاصل از بیماری کرونا و افزایش قیمت کالاها، افراد آینده نگر برای حفظ ارزش پول خود، به دنبال سرمایه گذاری پر سود می باشند؛ با کمی تحقیق و گشت و گذار در اینترنت، به این قضیه پی خواهید برد که قیمت ویلا طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و مطمئن باشید که این روند در سال های بعد نیز ادامه خواهد داشت؛ پس شما می توانید به فکر سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا باشید تا هم ارزش پول و سرمایه شما حفظ شود و هم سرمایه گذاری پر سودی انجام داده باشید؛ به همین منظور، مشاورین متخصص و حرفه ای رویال ویلا آماده ارائه مشاوره رایگان به شما مشتریان گرامی می باشند و شما را در این سرمایه گذاری، یاری خواهند کرد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 کد 398 


محدوده آدرس: منطقه ساحلی