صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید خانه روستایی ارزان قیمت در محمودآباد شمال

خرید خانه روستایی ارزان قیمت در محمودآباد شمال

2004
فروخته شد
قیمت
770,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 13005
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1395
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید خانه روستایی ارزان قیمت در محمودآباد شمال

 با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان همیشگی سایت رویال ویلا؛ امیدوارم در آخرین روزهای فصل پائیز، حال دلتون خوش باشه و از تعطیلات تابستونی، در کنار کانون گرم خانواده، نهایت لذت رو برده باشید.

امروز و در این آگهی، قصد معرفی یک دستگاه خانه روستایی ارزان قیمت در محمودآباد شمال را به شما عزیزان داریم؛ چنانچه به دنبال خرید خانه روستایی ارزان هستید، در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید.

شمال کشور به دلیل دارا بودن انواع منابع طبیعی از جمله دریا، جنگل و کوهستان، هر ساله میزبان تعداد زیادی مسافر از تمام نقاط ایران حتی از سایر کشور ها می باشد؛ این فرایند، تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش قیمت ملک در شمال کشور دارد؛ به همین دلیل، خرید ویلا در شمال می تواند شروع یک سرمایه گذاری سودآور باشد؛ افرادی که فکر سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا هستند، می توانند این کار را با خرید خانه یا ویلاهای کم قیمت شروع کنند.

طی چند سال گذشته، به دلایل زیادی اقتصاد کشور ما دچار دگرگونی های زیادی شده است؛ این تغییراتی که در اقتصاد به وجود آمده است، موجب شده است که قیمت کالاها و خدمات افزایش بسیار زیادی داشته باشد؛ همین افزایش قیمت، قدرت خرید بخش عمده ای از مردم را کاهش داده است.

امروزه ویلاهای زیادی در شمال کشور ساخته می شود که دارای قیمت بسیار زیادی می باشند، اما تعداد زیادی از افراد هستند که قدرت خرید ویلا لاکچری یا گران قیمت را ندارند، به همین دلیل به دنبال خرید ویلا ارزان هستند؛ خانه روستایی که امروز به شما معرفی می کنیم، قیمت بسیار مناسبی نسبت به ویلا دارد؛ البته نا گفته نماند علاوه بر قیمت مناسب، دارای شرایط فروش نقد و اقساط نیز می باشد.

متراژ کل زمین این خانه روستایی ارزان، 200 متر و زیربنای آن 100 متر است؛ همچنین دارای 2 اتاق خواب می باشد؛ امتیازات آب، برق و گاز این خانه روستایی متصل است.

اولین مزیت خرید خانه روستایی، بهره بردن از آرامش بی نظیر روستا و دوری از سر و صدا  و آلودگی هوای شهر می باشد؛ دیگر مزیت خرید خانه روستایی در شمال، افزایش قیمت و ارزشمند تر شدن آن ملک است.

 نمای این خانه روستایی از سنگ می باشد؛ از ویژگی های مهم این خانه، سنددار بودن آن می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، می توانید ویلاهای سایت رویال ویلا را بررسی کنید.

 

 مشخصات و امکانات کلی این خانه روستایی ارزان قیمت در محمودآباد شمال

موقعیت ملک : شمالی

مشخصه ملک : اختلاف سطح

نمای ساختمان : سنگ

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی

نوع دیوار : گچ

سایر امکانات : تراس

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد

امتیازات : آب,برق,گاز

 

امروزه خرید خانه روستایی به دلیل قیمت کمتر نسبت ویلا، دارای محبوبیت زیادی می باشد؛ چنانچه نیاز به مشاوره در امر خرید ویلا داشتید، مشاورین ماهر و متخصص رویال ویلا آماده ارائه خدمات به شما هموطنان گرامی می باشند.

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:

خرید ویلا محمودآباد

 

 کد 400 


محدوده آدرس: منطقه ساحلی