صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا دوبلکس لاکچری در نوار ساحلی محمودآباد

ویلا دوبلکس لاکچری در نوار ساحلی محمودآباد

1042
فروخته شد
قیمت
3,700,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 13007
زمین
300 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا دوبلکس لاکچری در نوار ساحلی محمودآباد

 با سلام و خسته نباشید خدمت همراهان گرامی؛ امیدوارم در آخرین روزهای تابستان، حال دلتون خوب باشه و لبتون خندون.

امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس لاکچری در نوار ساحلی محمود آباد را به شما سروران گرامی، معرفی نماییم؛ پس ما را در ادامه این آگهی، همراهی کنید.

شهرستان محمودآباد که از شهرهای مهم و معروف شمال کشور محسوب می شود؛ این شهر به دلیل مجاورت با ساحل دریای خزر، همواره میهمان توریست های زیادی از سراسر کشور بوده است؛ طی چند سال گذشته، ویلاهای بسیار زیادی در این شهرستان بنا گردیده است؛ چنانچه به فکر سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا هستید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا به دلیل تورستی بودن محمودآباد، ارزش ملک در این شهرستان روزانه رو به افزایش می باشد.

خرید ویلا لاکچری، به دلیل تجملات و امکانات زیادی که دارد، دارای قیمت زیادی نسبت به سایر ویلاها می باشد و تنها درصد کمی از افراد می توانند این نوع ویلا را خریداری نمایند؛ ویلای لاکچری عموما به دو صورت ویلای دوبلکس و تریبلکس دیده می شود.

با رونق ساخت و ساز ویلا در شمال، یکی از ابداعات خوب و مفید انسان در این زمینه، ساخت ویلا شهرکی می باشد؛ ویلا شهرکی در یک منطقه مشخص شده قرار دارد که توسط نگهبانی که در ورودی آن تعبیه شده است، حفاظت می شود؛ از مزایای خرید ویلا شهرکی، برخورداری از امنیت بسیار بالا می باشد؛ زیرا همانطور که گفته شد، این شهرک ها توسط نگهبانی یا سرایدار محافظت می شود.

 این ویلا لاکچری 300 متر زمین و همچنین 300 متر زیربنا دارد؛ 3 اتاق خواب این ویلا همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند و همچنین در حمام آن نیز، وان تعبیه شده است. نمای زیبای ویلا، از سنگ می باشد و پوشش کف هم سرامیک است؛ امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.

این ویلا دارای سند تک برگ می باشد؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، می توانید سایر ویلاهای رویال ویلا را بررسی کنید.

 

 مشخصات و امکانات کلی این ویلای دوبلکس لاکچری در نوار ساحلی محمودآباد

موقعیت ملک : جنوبی

مشخصه ملک : دوبلکس,لاکچری,فول امکانات

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : فول فرنیش

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,وان

نوع دیوار : نقاشی,گچ,سنگ,کاغذ دیواری,چوبکاری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,شومینه,کمد دیواری,انباری

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

شمال کشور عزیزمان ایران، دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری زیادی می باشد؛ مازندران که یکی از استان های شمالی ایران محسوب می شود، به دلیل داشتن جنگل، دریا و کوهستان، سالانه میزبان تعداد انبوهی از مسافران می باشد؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا در شمال می باشید، مشاورین املاک رویال ویلا می توانند شمارا در این امر یاری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

 

 کد 403 


محدوده آدرس: روستای ساحلی محمودآباد
  • کد ملک 13007
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره