صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا استخردار سنددار در محمودآباد شمال

فروش ویلا استخردار سنددار در محمودآباد شمال

1010
فروخته شد
قیمت
1,800,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 13008
زمین
400 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا استخردار سنددار در محمودآباد شمال

 سلام خدمت هموطنان گرامی، به ویژه رویال ویلایی های عزیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ امروز با شما عزیزان همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای استخردار سنددار در محمودآباد را معرفی کنیم.

محمودآباد یک شهر توریستی در شمال استان مازندران می باشد؛ دلیل توریستی بودن این شهر مجاورت با دریای خزر است؛ برخورداری از ساحل زیبای دریای خزر، این فرصت را برای شهرستان محمودآباد فراهم کرده است که به واسطه میزبانی از توریست ها، پیشرفت مناسبی در عرصه اقتصادی داشته باشد؛ در تعطیلات، بیشتر مردم برای رفع خستگی و دوری از کار، به سایر شهرها یا استان ها سفر میکنند؛ یکی از استان های مسافرخیز ایران، استان مازندران می باشد؛ این استان به واسطه آب و هوای مناسب و منابع طبیعی بکر و دست نخورده ای که دارد محبوبیت زیادی در بین مردم دارد.

بیشتر مسافران علاقمند به اسکان در ویلای شخص خود می باشند تا بتوانند با خیالی آسوده از تعطیلات خود لذت ببرند؛ پس اگر شما به دنبال خرید ویلا ساحلی هستید تا علاوه بر دریا و ساحل، از اسکان در ویلای شخصی خود نهایت لذت را ببرید، این ویلای سنددار در شمال را از دست ندهید.

این ویلای استخردار دارای 400 متر زمین و 170 متر زیر بنا می باشد؛ 2 اتاق خواب همراه با سرویس بهداشتی و فرنگی دارد؛ همچنین حمام ویلا، دارای وان می باشد؛ تمامی امتیازات آب، برق و گاز آن متصل است.

مطمئنا اکثر مشتریان به دنبال خرید ویلا سنددار می باشند؛ زیرا سند تک برگ ویلا، خریداران را از خرید خود مطمن می سازد؛ این ویلا دارای نمای سنگی زیبا و مدرنی می باشد و همچنین پوشش کف ویلا از سرامیک است؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا نماسنگ هستید، می توانید سایر ویلاهای سایت رویال ویلا را مشاهده نمایید.

افراد زیادی هستند که قدرت خرید ویلا گران قیمت را ندارند؛ پس ما به این دسته از افراد خرید ویلا فلت را پیشنهاد می کنیم، زیرا این نوع ویلا معمولا ارزان تر از ویلاهای دیگر می باشند.

یکی دیگر از مزیت های این ویلای سنددار، استخردار بودن آن است؛ خرید ویلا استخردار در گذشته، آرزوی خیلی از مشتریان بود؛ اما امروزه ویلاهای استخردار زیادی، مخصوصا در شمال کشور ساخته می شود.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای استخردار سنددار در محمودآباد شمال

موقعیت ملک : شمالی

مشخصه ملک : اختلاف سطح

نمای ساختمان : سنگ

مشاعات : استخر

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,فول فرنیش

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,وان

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : سند دارد

امتیازات : آب,برق,گاز

 

خرید ویلا در شمال، با توجه به توضیحاتی که داده شد، طرفداران بسیار زیادی دارد؛ مشاورین املاک رویال ویلا آماده ارائه مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز می باشد؛ برای دریافت مشاوره کافیست فرم مشاوره را پر کنید و منتظر پاسخ مشاورین حرفه ای رویال ویلا باشید؛ همچنین می توانید با پشتیبانی آنلاین رویال ویلا ارتباط برقرار نمایید.

 برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:

خرید ویلا محمودآباد

 

 کد 404 


محدوده آدرس: روستای ساحلی
  • کد ملک 13008
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره