صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا ارزان و زیرقیمترین ویلای موجود در شمال

ویلا ارزان و زیرقیمترین ویلای موجود در شمال

1004
فروخته شد
قیمت
460,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 13141
زمین
120 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 ویلا ارزان و زیر قیمترین ویلای موجود در شمال

 مشتریان گرامی سایت رویال ویلا، سلام؛ امیدوارم روزهای آخر فصل تابستان به کامتون بوده باشد و با دل خوش به استقبال پاییز برید.
امروز در این آگهی قصد داریم یک دستگاه ویلای ارزان و زیر قیمت در شمال را به شما همراهان عزیز رویال ویلا معرفی کنیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

این ویلای زیر قیمت در شهرستان آمل بنا شده است؛ شهرستان آمل از شهرهای مسافرخیز استان مازندران محسوب می شود؛ این شهر به دلیل اینکه راه ارتباطی پایتخت کشور با استان مازندران محسوب می شود، جایگاه بسیار مهمی در مازندران دارد؛ همچنین این شهر از شهرهای بزرگ استان مازندران است؛ برای مشاهده و خرید ویلا آمل کلیک نمایید.

با توجه به مسائل اقتصادی که طی سال های گذشته به وجود آمده است، قیمت کالاها و خدمات به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است؛ همین مشکلات اقتصادی، موجب کاهش قدرت خرید افراد جامعه شده است؛ مشاورین املاک رویال ویلا برای راحتی و رفاه مردم خوب ایران، سعی در این دارد تا ویلاهایی که معرفی می کند، دارای کمترین قیمت ممکن در بازار باشد.
ویلایی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و به روایت دیگر، زیر قیمت ترین ویلای موجود در شمال است؛ اما این تنها مزیت مفید اقتصادی این ویلا نمی باشد؛ زیرا این ویلای ارزان، علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی نیز می باشد.

چنانچه به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، می توانید سایر ویلاهای سایت رویال ویلا را نیز مشاهده نمائید.
این ویلای ارزان دارای ۱۲۰ متر زمین و ۷۰ متر زیربنا می باشد. ۲ اتاقی که در این ویلا تعبیه شده است، همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی امتیازات آب، برق و گاز آن متصل می باشد.
ساختار ویلای فلت به صورت همکف می باشد؛ این نوع ویلا به دلیل مساحت و زیربنای کمتری که نسبت به سایر ویلاها دارد، اغلب قیمت کمتری دارد؛ خرید ویلا فلت در شمال، طرفداران زیادی دارد و ساخت این نوع ویلا در حال افزایش است.
نمای این ویلای فلت که در شهرستان آمل بنا گردیده است از ترکیب سنگ و چوب می باشد؛ پوشش داخلی ویلا از سنگ می باشد؛ همچنین آشپزخانه آن دارایMDF است.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای ارزان و زیر قیمت در شمال

موقعیت ملک : غربی

نمای ساختمان : چوب,سنگ

پوشش کف : سنگ

آشپزخانه : MDF

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : گچ

سایر امکانات : تراس,درب ضد سرقت

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

امتیازات : آب,برق,گاز

 

اگر به دنبال سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا هستید، این ویلا با توجه به قیمت ناسبی که دارد، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

چنانچه در زمینه خرید ویلا در شمال به مشاوره نیاز داشتید، کافیست با مشاورین ماهر و با تجربه رویال ویلا در ارتباط باشید؛ به همین منظور نسبت به پر کردن فرم مشاوره اقدام نمایید یا با پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشید.

از این که ما را برای خرید ویلا انتخاب کردید کمال تشکر را داریم.

 

 کد 409 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 13141
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره