صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / ویلا لاکچری جنگلی استخردار در نوشهر

ویلا لاکچری جنگلی استخردار در نوشهر

1025
فروخته شد
قیمت
3,800,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 13142
زمین
340 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا لاکچری جنگلی استخردار در نوشهر

 سلام خدمت هموطنان و همراهان گرامی سایت رویال ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و اوقات خوشی رو گذرونده باشید.

امروز با شما هستیم تا به معرفی و بررسی یک دستگاه ویلای لاکچری جنگلی استخردار در نوشهر بپردازیم.
نوشهر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران محسوب می شود. البته شهر نوشهر علاوه بر ساحل، دارای جنگل های وسیع و زیبا نیز می باشد؛ به همین دلایل، مسافران زیادی از تمام نقاط ایران، به این شهر سفر می کنند؛ اگر شما هم به دنبال مشاهد و خرید ویلا نوشهر هستید کلیک نمایید؛ چنانچه علاقمند به دیدن موقعیت مکانی شهرستان نوشهر هستید، کافیست اینجا کلیک نمایید.
ویلای دوبلکس به ویلایی گفته می شود که همانطور از نامش پیداست، دارای ۲طبقه باشد؛ این طبقات به وسیله راه پله ای که در داخل ویلا تعبیه شده است، به یکدیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشد؛ این نوع ویلا معمولا با امکانات کامل ساخته می شوند و به همین دلیل است که قیمت بالایی دارد.
مشتریان زیادی به دنبال خرید ویلا استخردار هستند، ساخت این نوع ویلا امروزه در حال افزایش می باشد؛ چنانچه شما نیز به دنبال خرید ویلایی هستید که مجهز به استخر باشد، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
این ویلای دوبلکس دارای ۳۴۰ متر زمین می باشد که ۳۰۰ متر آن را بنای ویلا تشکیل داده است؛ این دستگاه ویلای جنگلی، دارای ۴ اتاق خواب می باشد که در هر اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تعبیه شده است. همچنین حمام این ویلا لاکچری، دارای وان می باشد. ناگفته نماند که این ویلا علاوه بر استخر، سونا و جکوزی نیز می باشد.
این ویلا، دارای نمای ترکیبی می باشد؛ ترکیب زیبای چوب، سنگ و آجر نمای بسیار مدرن و لاکچری برای آن به ارمغان آورده است؛ پوشش کف ویلا نیز از سرامیک می باشد؛ اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که علاقمند به خرید ویلا نما سنگ هستید، سایر ویلاهای سایت رویال ویلا را از دست ندهید.

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی این ویلای جنگلی دوبلکس، شامل کولر اسپلیت، پکیج و رادیاتور و بخاری است. سیستم گرمایشی آن نیز به صورت گرمایش از کف می باشد؛ آشپزخانه فول فرنیش بوده و دارای MDF است؛ دیوار های داخلی ویلا، با گچ و کاغذ دیواری های زیبا تزیین شده است. نا گفته نماند که این ویلا با تجهیزات کامل به فروش می رسد و به عبارتی دیگر مبله می باشد. تمامی امتیازات آب، برق وگاز ویلا متصل می باشد.

 

 مشخصات و امکانات کلی این ویلای لاکچری جنگلی استخردار در نوشهر

موقعیت ملک : جنوبی

مشخصه ملک : دوبلکس,لاکچری,فول امکانات

نمای ساختمان : چوب,سنگ,آجر

مشاعات : استخر,سونا,جکوزی

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,پکیج و رادیاتور,گرمایش از کف,بخاری,موتورخانه مرکزی

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,فول فرنیش

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی,وان,جکوزی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,پاسیو,درب ضد سرقت,شومینه,آیفون تصویری,کمد دیواری,انباری,ماهواره مرکزی,مبله کامل,درب ریموت دار

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

امتیازات : آب,برق,گاز

 

چنانچه نیاز به مشاوره ی بیشتری در زمینه خرید این ویلا یا ویلاهای دیگر داشتید می توانید از مشاوران زبردست رویال ویلا کمک بگیرید؛ به همین منظور کافیست قسمت فرم مشاوره را که در کنار هر ویلا قرار داده شده است پر کنید و منتظر پاسخ مشاوران رویال ویلا باشید؛ علاوه بر آن می توانید از قسمت پشتیبانی سایت هم برای مشاوره آنلاین استفاده کنید.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:

خرید ویلا مبله

 

 کد 411 


محدوده آدرس: منطقه بکر و جنگلی نوشهر
  • کد ملک 13142
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره