صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا لاکچری شهرکی ارزان قیمت در شمال

خرید ویلا لاکچری شهرکی ارزان قیمت در شمال

995
فروخته شد
قیمت
800,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 13284
زمین
150 متر مربع
بنا
95 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لاکچری شهرکی ارزان قیمت در شمال

 

 

با نام و یاد خدا و عرض ادب خدمت مشتریان عزیز که سایت رویال ویلا را برای انتخاب خود برگزیده اند، چنانچه برای خرید ویلا در شمال کشور برنامه ویژه ای دارید، پشنهاد های سایت رویال ویلا را از دست ندهید،

 اگر قصد خرید ویلا لاکچری و ارزان قیمت در شمال کشور را دارید حتما ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

امروز با اوضاع اقتصادی نابسان و متغییر بسیاری از مشتریان بدنبال خرید ویلا ارزنده و مناسب از نظر ساخت هستند و همچنین ویلای که در منطقه مناسبی واقع شده باشد، و دسترسی مناسبی نیز داشته باشد. ولی نکته ای که قابل اهمیت است این میباشد که، با هزینه کم چطور میتوان صاحب ویلای با این امکانات شد؟

همان طور که واقف هستید ویلای فوق یک ویلای ارزان قیمت با خصوصیات مناسب میباشد، که این کار را برای شما راحت کرده است. ویلای نیم پلوت فوق از نظر مکانی در منطقه ای برند واقع شده است که دسترسی به جنگل در آن بسیار راحت میباشد و به راحتی میتوان ویوی جنگل را برای خود داشته باشید.

اگر برای خرید ویلا جنگلی قصد سرمایه گذاری و استفاده شخصی را دارید،ویلای که معرفی میکنیم را از دست ندهید.

ویلای نیم پلوت فوق داری خواب مستر میباشد و همچنین انشعابات آب،برق،گاز ویلا نصب میباشد. و نمای سنگی ویلا جلوه ی خاصی به این دستگاه بخشیده است و نکته قابل اهمتی که وجود دارد این است که خیلی از مشتریان ،نمای ویلا از فاکتور های انتخاب شان میباشد و خرید ویلا نماسنگ را در اولویت قرار میدهند.

 

اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید نیز ویلای نامبرده میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.چرا که شهرکی بودن یکی از فاکتور های انتخاب برخی مشتریان میباشد  ، و برای آنها قابل اهمیت است. همچنین شهرکی بودن در امنیت ویلا نقش بسزایی دارد، چرا که برخی از آنها نیز نگهبانی ۲۴ ساعته دارند و کاملا از نظر امنیت تکمیل میباشند.

نا گفته نماند که ویلای فوق واقع در شهر آمل است و آمل نیز یک شهر توریستی زیبا و با دسترسی بسیار مناسب میباشد که برای کسانی قصد خرید ویلا را دارند شرایط مناسبی را محیا ساخته است.

 

برخی از ویژگی های این ویلا عبارتند از؛

موقعیت ملک : جنوبی

مشخصه ملک : لاکچری

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : پکیج و رادیاتور

پوشش کف : سرامیک,سنگ

آشپزخانه : MDF,مدرن,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

در آخر از شما مشتریان گرامی که سایت رویال ویلا را برای خرید خود انتخاب کرده اید، تشکر لازم را داریم و امیدواریم که با استفاده از این سایت و مطالبی که برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته شده بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید.

برای برقراری ارتباط با مشاوران مجرب سایت رویال ویلا و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویلاهای مورد نظرتان، میتواند فرم سمت راست هر آگهی را پر نموده و یا میتوانید از طریق پیشتیبانی انلاین کسب اطلاعات کنید. و ناگفته نماند که در بخش تماس با ما نیز مشاوران عزیز اماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشند.

 

کد 415


محدوده آدرس: روستای جنگلی
  • کد ملک 13284
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره