صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا نیم پیلوت ارزان در شمال با ویوی جنگلی

ویلا نیم پیلوت ارزان در شمال با ویوی جنگلی

648
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20948
زمین
260 متر مربع
بنا
165 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا نیم پیلوت نماسنگ ارزان در شمال با ویوی جنگلی

 با درود خدمت شما همراهان محتر م املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه؛ جیبتون پر پول و لبتون خندون.

امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت ارزان نماسنگ با ویوی جنگل را به شما عزیزان معرفی کنیم پس چنانچه قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید تا انتهای این آگهی با نگاه گرمت آن با ما همراه باشید.

این ویلای نیم پیلوت در شهر جنگلی آمل بنا شده استی؛ آمل یکی از مهم ترین و بزرگ ترین شهرهای استان مازندران محسوب می‌ شود؛ همچنین مجاورت و همسایگی با پایتخت ایران یعنی تهران، اهمیت این شهرستان زیبا را چندین برابر افزایش داده است؛ این شهر به دلیل مجاورت با کوهستان های خنک و جنگل های سر سبز، دارای اب و هوای بسیار مطلوبی می باشد؛ به همین دلیل، افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، خرید ویلا آمل را انتخاب می کنند.

 متراژ کل زمین این ویلا 260 متر و زیربنای ان هم 165 متر می باشد؛ 3 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما، کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

این ویلای نماسنگ به صورت نیم پیلوت طراحی شده است؛ ویلای نیم پیلوت جزو ویلاهای میان رده و ارزان قیمت قرار دارد و از همین رو توانسته است طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا ارزنده هستید، بی شک این نوع ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین این ویلا نوساز بوده و هنوز کلید نخورده می باشد.

نمای بسیار زیبای این ویلا به صورت سنگی می باشد؛ ویلاهای نماسنگ به دلایل مختلفی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند؛ یکی از این دلایل، زیبایی و جذابیت بسیار بالای این نوع ویلا می باشد؛ از دیگر مزیت های مهم این نوع نما، مقاومت بالای سنگ در برابر تغییرات جوی هوا می باشد؛ اگر شما هم از علاقمندان به خرید ویلا نماسنگ هستید، کافیست اینجا کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نماسنگ سایت ما دیدن نمایید.

این ویلای نیم پیلوت در داخل بافت مسکونی واقع شده است و همچنین اسناد و مدارک آن کامل می باشد؛ اگر برای شما خرید ویلا سنددار اهمیت فراوانی دارد، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 به لطف متراژ زمین بالای این ویلا، حیاط آن بسیار دلباز و بزرگ می باشد؛ در حیاط، باغچه کاری زیبایی انجام شده است که در آن، انواع گیاهان و گل های تزئینی کاشته شده است.

 پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف می باشد.

کابینت هایی که برای آشپزخانه در نظر گرفته شده است، از بهترین جنس های موجود در بازار می باشد؛ همچنین در آشپزخانه، هود و گاز رو میزی هم در نظر گرفته شده است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کنید یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 20948
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره