صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس لاکچری در منطقه جنگلی آمل

خرید ویلا دوبلکس لاکچری در منطقه جنگلی آمل

819
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20949
زمین
310 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس لاکچری در منطقه جنگلی آمل

سلام به همه ی هم میهنان عزیز و ارجمند؛ حالتون چطوره؟

امروز بار دیگر با شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس لاکچری در منطقه جنگلی آمل بپردازیم؛ پس تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

این ویلا در منطقه ی جنگلی شهرستان آمل بنا شده است؛ شهرستان آمل که به دلیل مجاورت با شهر تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، جزو یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران محسوب می شود؛ به همین دلیل، ویلاهای جنگلی متعددی در این شهر بنا شده است؛ ویلاهایی که در این شهر بنا می شوند، معمولا دارای قیمت مناسب و رو به بالایی هستند؛ به دلیل آب و هوای بسیار عالی این شهر، افراد زیادی خواهان خرید ویلا آمل هستند.

طراحی نمای این ویلا مدرن می باشد؛ نمای مدرن در کنار باغچه کاری مهندسی شده، ترکیب بسیار زیبا و چشم نوازی را به ارمغان آورده است؛ جنس نمای ویلا، سنگی می باشد که مقاومت بالایی دارد و می تواند در دراز مدت زیبایی خود را حفظ نماید.

 اگر شما هم از طرح های جدید استقبال می کنید و قصد خرید ویلا نمامدرن را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب شما می باشد.

 متراژ زمین این ویلا 310 متر و زیربنای آن هم 250 متر می باشد؛ 3 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که همه مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند؛ همچنین اتاق خواب ها دارای کمد دیواری نیز می باشند.

 آیا با ویلاهای دوبلکس آشنا هستید؟

ویلای دوبلکس به ویلایی گفته می شود که در دو طبقه بنا شود؛ معمولاً طبقه اول اتاق نشیمن و آشپزخانه و در طبقه دوم، اتاق خواب و یک نشیمن نقلی در نظر گرفته می شود؛ این دو طبقه به واسطه راه پله داخلی که در ویلا در نظر گرفته می شود، به یکدیگر هستند؛ از مزایای مهم خرید ویلا دوبلکس، استفاده کردن از زیربنای بیشتر نسبت به ویلای نیم پیلوت و فلت می باشد.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ نکته حائز اهمیت اینجاست که اقساط این ویلا، کاملا بدون بهره می باشد؛ امروزه به دلایل مسائل و مشکلات اقتصادی، توانایی خرید نقدی خیلی از افراد از بین رفته است؛ به همین دلیل، افراد زیادی به دنبال خرید ویلا اقساطی هستند.

 در داخل ویلا، یک استخر با تجهیزات کامل و موتورخانه طراحی شده است که شما عزیزان می توانید در تمامی فصول سال از آن لذت ببرید؛ برای مشاهده و خرید ویلا استخردار، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه ۱، هود و گاز رو میزی می باشد که لذت آشپزی آرامش بخش را برای شما مهیا خواهد کرد.

 باغچه و حیاط این ویلای دوبلکس استخردار، بسیار زیبا و دلباز می باشد؛ به گونه ای که شما در آن از هر نوع موضوعی که اعصاب و روانتان را خراب می کند، فاصله خواهید گرفت.

 

شما دوستان عزیز اگر نیازمند به دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال بودید، می توانید با پر کردن فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین و کارشناسان حرفه ای ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 20949
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره