صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فورلکس اکازیون فوق لاکچری در شمال

خرید ویلا فورلکس اکازیون فوق لاکچری در شمال

791
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20954
زمین
350 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
4
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

تریبلکس 4 طبقه ای

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فورلکس اکازیون فوق لاکچری در شمال

سلام عرض ادب به همه همراهان محترم و هم میهنان عزیز؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم در روزهای آتی، اتفاق های خوبی در انتظارتون باشه.

 امروز در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلای فورلکس اکازیون فوق لاکچری در شمال و در شهر آمل را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

 این ویلا در شهرستان زیبا و سر سبز چمستان بنا شده است؛ اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این شهر می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد؛ یکی از نقاط قوت شهر چمستان، دسترسی آسان به واسطه شهر آم، به پایتخت کشور می باشد؛ همین نکته ی مثبت، باعث جلب توجه خریداران ویلا در شمال شده است.

این ویلا در 4 طبقه و به اصطلاح، فورلکس ساخته شده است؛ ویلاهای فورلکس جزو ویلاهای لاکچری و اکازیون محسوب می شود که به دلیل داشتن امکانات فراوان، قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر ویلاها دارد؛ اگر هزینه برای شما ملاک نیست و قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، خرید ویلا فورلکس بدون شک می تواند همه ی نیاز های شما را برآورده کند.

 این ویلای اکازیون، دارای 350 متر زمین و 500 متر زیربنای مفید می باشد؛ 4 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ اتاق خواب ها مجهز به کمددیواری و سقف حمام و سرویس بهداشتی آسمان مجازی می باشد.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب می باشد.

سند عرصه و عیان این ویلا، خیال شما را از یک خرید مطمئن، آسان می سازد؛ همچنین شما دوستان عزیز اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 حیاط این ویلا بسیار بزرگ و دلباز می باشد؛ باغچه کاری حرفه ای در حیاط این ویلا انجام شده است که بر زیبایی هرچه تمام نمای آن افزوده است؛ همچنین در حیاط، یک استخر بزرگ با تمامی تجهیزات طراحی شده است؛ البته نا گفته نماند که استخر دارای موتورخانه نیز می باشد؛ این بدین معناست که شما حتی در فصول سرد سال هم می توانید از استخر استفاده کرده و از آن لذت ببرید؛ اگر علاقمند به خرید ویلا استخردار هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

این نکته را هم فراموش نکنید که این ویلا علاوه بر استخر، دارای سونا خشک و جکوزی می باشد.

 نمای زیبای این ویلای استخردار، مدرن و جنس نمای آن ترکیبی از سنگ، شیشه و چوب است؛ اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه به متد های روز دنیا دارید، خرید ویلا نما مدرن برای شما گزینه بسیار مناسبی است.

 از دیگر مزیت های مهم این ویلای نمامدرن، روف گاردن بسیار دلباز با ویوی جنگل و کوهستان آن است؛ شما می توانید این روف گاردن جذاب را با سلیقه شخصی خود دیزاین کنید.

 

سپاس از اینکه سایت رویال ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید.

چنانچه به مشاوره ی بیشتر نیاز داشتید، مشاوران و کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشند؛ پس کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام کرده یا به بخش تماس با ما رجوع کنید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 20954
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره