صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت استخردار در آمل

خرید ویلا فلت استخردار در آمل

788
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20956
زمین
400 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا فلت استخردار در آمل

سلام دوستان عزیز، همراهان محترم سایت رویال ویلا؛ حالتون توی این هوای سرد زمستونی چطوره؟ امیدوارم در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز با شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت استخردار در منطقه جنگلی آمل بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین دغدغه های خریداران ویلا، موضوع داخل یا خارج بافت بودن ویلا می باشد؛ نقطه ی قوت این ویلا داخل بافت مسکونی واقع شده و علاوه بر آن، دارای مجوز ساخت نیز می باشد.

این ویلا به سبک فلت بنا شده است؛ ویلای فلت، به ویلاهایی گفته می شود که هم سطح با زمین یا با اختلاف چند پله ای بنا می شود؛ این نوع ویلا مزیت‌ های زیادی دارند؛ ویلای فلت برای افرادی که از حیوانات خانگی همچون سگ، گربه و ... نگهداری می کنند، بسیار مناسب است؛ زیرا دسترسی این حیوانات به حیاط ویلا بسیار آسان می باشد؛ همچنین خرید ویلا فلت برای افرادی که سالمند هستند و رفت و آمد از راه پله برایشان سخت است گزینه مناسبی می باشد.

 متراژ کل زمین این ویلا ۴۰۰ متر و زیربنای آن، ۱۸۰ متر می باشد؛ برای یک ویلای فلت، ۱۸۰ متر زیربنا بسیار هیجان انگیز و عالی می باشد؛ به همین دلیل، ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمامی اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز می باشد.

این ویلای نما آجر، در یک شهرک برند و هکتاری جنگلی بنا شده است؛ این شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دائم می باشد؛ پس اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، این ویلا بهترین مورد برای شما می باشد؛ البته نا گفته نماند که به دلیل شهرکی بودن، امنیت ویلا کامل تضمین شده است.

 در حیاط این ویلا، استخر رو باز با تمامی تجهیزات طراحی شده است؛ اگر از علاقمندان خرید ویلا استخردار هستید، ما برای شما عزیزان در سایت رویال ویلا، ویلاهای استخردار متعددی آماده کرده ایم که می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از آن دیدن نمایید.

به دلیل داشتن لوکیشن بسیار عالی، ویوی این ویلا به سمت جنگل، دسترسی آن به جنگل بسیار آسان و همچنین فاصله این ویلا تا دریاچه تنها ۱۰۰ متر می باشد؛ پس این مورد برای کسانی که به دنبال خرید ویلا جنگلی هستند، بسیار عالی است.

 دکوراسیون داخلی این ویلای استخردار، بسیار زیبا و دیدنی است؛ دیوارها کاغذدیواری، پوشش کف از سرامیک و سقف آن نیز کناف است؛ در اتاق نشیمن، تی وی باکس طراحی شده است که بر زیبایی هر چه تمام تر اتاق نشیمن افزوده است.

 آشپزخانه این ویلا، مجهز به کابینت های درجه ۱، هود و گاز رو میزی می باشد.

 

مشاورین و کارشناسان املاک رویال ویلا، با افتخار آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند.

شما همراهان محترم برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند؛ همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 20956
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره