صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس استخردار در منطقه برند جنگلی شمال

خرید ویلا دوبلکس استخردار در منطقه برند جنگلی شمال

849
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20957
زمین
430 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس استخردار در منطقه برند جنگلی شمال

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه همراهان محترم؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و لحظات خوبی رو سپری کرده باشید و در آینده هرچه نزدیک تر، بهترین اتفاقات زندگیتون براتون اتفاق بیوفته.

 امروز با شما هستیم تا به نقد و معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس استخردار در منطقه برند جنگلی شمال بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای دوبلکس استخردار، در شهر جنگلی نور بنا شده است؛ شهر نور، یکی از شهرهای جنگلی و ساحلی استان مازندران می باشد که بین شهرهای عامل و چمستان قرار گرفته است؛ شهرستان نور به دلیل مجاورت با دریای خزر و جنگل های سر سبز استان مازندران، سالانه مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ آا شما هم به دنبال خرید ویلا نور هستید؟ پس روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 حیاط سازی این ویلا به دلیل داشتن زیربنای بالا، بسیار زیبا و مدرن می باشد؛ در حیاط ویلا، استخر، آلاچیق و باغچه کاری حرفه ای صورت گرفته است؛ در باغچه ویلا، انواع درختان و گیاهان زینتی کاشته شده است که اگر علاقمند به باغبانی هستید، می‌توانید به پرورش انواع گیاهان بپردازید.

 کل زمین ویلا، ۴۳۰ متر و زیر بنای آن هم ۲۲۰ متر است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا طراحی شده است که ۲ اتاق خواب مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین برای راحتی بیشتر شما عزیزان، در هر اتاق خواب، کمددیواری و جالباسی نیز طراحی شده است.

 استخری که در این ویلا طراحی شده است، در ابعاد استاندارد بود و همچنین دارای موتورخانه می باشد؛ خرید ویلا استخردار به دلیل داشتن هزینه های بیشتر نسبت به ویلاهای معمولی، دارای قیمت بیشتری می باشد و البته در دسته ویلاهای مدرن و لاچری قرار می گیرد.

 درب ورودی ویلا ضد سرقت می باشد؛ پوشش کف ویلا از سرامیک های درجه ۱ بوده و دیوار ها نیز با کاغذدیواری پوشیده شده است؛ سقف ویلا کناف کاری شده و با لوستر، هالوژن و نور مخفی تزئین شده است که هارمونی رنگی زیبایی را به ارمغان آورده است.

 این ویلای نماسنگ کاملا نو ساز بوده و در سال ۱۴۰۰ بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 طراحی نمای این ویلای دوبلکس، رومی و از جنس سنگ می باشد؛ نمای رومی، به نماهایی گفته می شود که دارای ستون های بسیار بلند و همچنین دارای ایوان بزرگ در جلوی ویلا هستند؛ این نوع نما زیبایی و جلوه خاصی دارند؛ اگر قصد خرید ویلا نما رومی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 

اگر علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز دارید، مشاورین رویال ویلا آماده کمک به شما عزیزان می باشند؛ پس کافیست برای دریافت مشاوره رایگان، نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید یا نسبت به گفت و گوی آنلاین با کارشناسان ما اقدام کنید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 20957
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره