صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس لاکچری در چمستان

خرید ویلا تریبلکس لاکچری در چمستان

557
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 21006
زمین
410 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس لاکچری در چمستان

سلام و عرض ادب به همه ی همراهان محترم سایت تخصصی املاک رویال ویلا؛ حالتون چطوره؟

بار دیگر با شماییم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس لاکچری در چمستان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

این ویلای تریبلکس کاملا نوساز بوده و در سال 1400 بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلا همانطور که در عنوان آگهی خواندید، به صورت تریبلکس طراحی شده است؛ ویلاهای تریبلکس، به ویلاهایی ابلاغ می شود که در 3 طبقه بنا می شوند؛ این طبقات هر کدام به نوعی واحدهای مجزا نیز محسوب می شوند؛ خرید ویلا تریبلکس به دلیل داشتن امکانات فراوان و زیربنا و همچنین زمین بیشتر نسبت به سایر ویلاها، نیازمند توان مالی قوی می باشد که متاسفانه اغلب افراد توانایی خرید آن را ندارند و تنها افراد خاص توانایی خرید این نوع ویلا را دارند.

اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

این ویلای تریبلکس در شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهر های جنگلی استان مازندران می باشد که از توابع شهرستان نور محسوب می شود؛ چمستان بین شهرهای آمل و نور قرار دارد؛ چمستان دارای آب و هوای بسیار مطلوبی می باشد؛ دسترسی این شهر به جنگل 5 دقیقه، کوهستان 10 دقیقه و دریا 20 دقیقه می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا چمستان، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 سند شش دانگ عرصه و عیان، مجوز ساخت و پروانه پایان کار این ویلای لاکچری، نشان دهنده قانونی بودن این سازه می باشد؛ از آن جایی که بیشتر خریداران ویلا در شمال، خرید ویلا سنددار را در اولویت خود قرار می دهند، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای این دسته افراد باشد.

در طبقه آخر ویلا، روف گاردن بسیار بزرگ با چشم انداز زیبا و دلباز جنگل، کوهپایه و کوهستان در نظر گرفته شده است؛ شما می توانید روف گاردن را با توجه به سلیقه شخصی خودتان دیزاین کنید؛ یکی از آپشن های بسیار هیجان انگیز این ویلای لاکچری، جکوزی 3 نفره ای است که در روف گاردن طراحی شده است.

 متراژ کل زمین این ویلا 410 متر و زیربنای آن هم 400 متر می باشد؛ 4 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در حمام، وان نیز برای راحتی شما عزیزان تعبیه شده است؛ نا گفته نماند که سقف اتاق خواب اصلی، متحرک بوده که این یک قابلیت بسیار جذاب می باشد.

 در داخل ویلا، یک استخر بزرگ با تمامی تجهیزات و موتور خانه و سونا خشک در نظر گرفته شده است؛ آیا به دنبال خرید ویلا استخردار هستید؟ روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

از اینکه تا اینجای آگهی با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

شما همراهان عزیزی که قصد دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال را دارید، کافیست از طریق پر کردن فرم در خواست مشاوره، با کارشناسان و مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: چمستان
  • کد ملک 21006
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره