صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت جنگلی در آمل

خرید ویلا فلت جنگلی در آمل

446
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط - زیرقیمت منطقه
کد ملک 21008
زمین
300 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت جنگلی در آمل

به نام آنکه هستی نام از او یافت؛ فلک جنبش، زمین آرام از او یافت؛ خدایی کافرینش در سجودش؛ گواهی مطلق آمد بر وجودش؛ با نام و یاد خدا، سلام دوستان عزیز؛ وقتتون بخیر.

در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلای فلت جنگلی در شهرستان آمل را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا انتها با ما همراه باشید.

 این ویلای جنگلی، از نوع فلت می باشد؛ ویلای فلت یا همکف، به ویلاهایی ابلاغ می شوند که همسطح با زمین بنا می شوند؛ این نوع ویلا به دلیل ساختار ساده، معمولا دارای قیمت مناسبی می باشد؛ همچنین این نوع ویلا به دلیل نداشتن پله، برای افرادی که می خواهند دسترسی آسانی به حیاط داشته باشند مانند سالمندان و افرادی که حیوان خانگی دارند، بسیار مناسب می باشد؛ اگر شما هم از این دسته افراد هستید و قصد خرید ویلا فلت را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلای فلت علاوه بر قیمت مناسب، دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی نیز می باشد؛ شما همراهان محترم سایت رویال ویلا، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 این ویلای فلت در شهر آمل بنا شده است؛ این شهر، یکی از زیباترین و قدیمی ترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود که به دلیل داشتن آب و هوای بسیار عالی، سالانه میزبان مسافران زیادی می باشد.

چنانچه علاقمند به خرید ویلا آمل هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

این ویلای فلت، دارای نمای زیبای سنگی می باشد؛ ویلاهای نماسنگ دارای جذابیت خاصی می باشند؛ به دلیل مقاومت بالای سنگ، این جذابیت تا سالیان سال حفظ می شود؛ اگر از علاقمندان خرید ویلا نماسنگ هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای نماسنگ سایت ما دیدن نمایید.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه ۱، هود و گاز رو میزی می باشد.

 متراژ کل زمین این ویلا، ۳۰۰ متر و زیربنای آن، ۱۰۰متر است؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که ۱ اتاق آن مستر و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 از اسناد و مدارک این ویلا، می توان به مجوز ساخت و پروانه پایان کار آن اشاره کرد.

 این ویلای فلت نماسنگ، در یک شهرک برند هکتاری بنا شده است؛ شهرکی که این ویلا در آن بنا شده است، دارای نگهبانی دائم و دوربین مداربسته می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

مشاورین رویال ویلا از صفر تا صد خرید ویلا در شمال، شما هموطنان عزیز را همراهی می کنند.

پس برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 21008
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره